FANDOM

Czas taki jak ten, kiedy naród jest w chaosie, jest najlepszą okazją do ustalenia, kto jest lojalny, a kto nie. Wszyscy głupcy, którzy mi się sprzeciwiają, zostaną wypędzeni i straceni.

—Honest

Premier Honest, znany również jako Honest lub Premier – główny antagonista mangi oraz anime Akame Ga Kill!. Jest on premierem Imperium, który zdobył wielką władzę w państwie manipulując Imperatorem, który jest dzieckiem. Za pomocą marionetki w postaci Imperatora rządzi całym Imperium, a obywatele państwa cierpią nędzę oraz głód w całym kraju.

W anime w japońskiej wersji głosu użyczył mu Kōji Ishii, natomiast Marty Fleck w wersji angielskiej.

Charakterystyka

Wygląd

Premier jest grubym, starszym mężczyzną o jasnej skórze, siwych włosach, ciemnożółtych oczach i długiej białej brodzie sięgającej do brzucha. Często pokazuje swój uśmiech, ilekroć knuje coś niegodziwego. Nosi parę brązowych butów, ciemnozieloną koszulę, pas pod brzuchem i krótkie spodnie, które są również ciemnozielone, i szary płaszcz z włosami zwierzęcia na szyi, przypominającymi burżuazję.