FANDOM

Profesor Pyg - mniejszy antagonista w Batman: Arkham Knight. Pojawia się jako główny antagonista misji Most Wanted.

Jest odpowiedzialny za kilka porwań w miejscach, w których występował cyrk. Pyg eksperymentował ze swoimi uprowadzonymi i zamienił ich w bezmyślne marionetki zwane Lalkomatami. Jednak Pyg zmienił tylko tych, których uważał za „doskonałych”; innych zabił i porozrzucał w Gotham City, aby Batman mógł ich znaleźć.

Głosu podłożył mu Dwight Schultz, który podłożył głos także Dr. Animo w Ben 10.

Biografia Edytuj

Przed Arkham Knight Edytuj

Lazlo Valentin miał obsesję na punkcie uczynienia siebie i ludzi „doskonałymi” po tym, jak rodzice go zganili, że nie był „idealny” lub „nie był wystarczająco dobry”, aby ich zadowolić. Jako dorosły był utalentowanym naukowcem, ale po przełomie schizofrenicznym wierzył, że ludzie muszą usunąć swoją wyjątkowość, jeśli mają być doskonali w sposób, w jaki on to wyobraża. Przyjmując obłąkaną postać profesora Pyga, został dyrektorem Cyrku Dziwaków, gdzie chodził po kraju, wabiąc ofiary w każdym wieku na swój pokaz i chirurgicznie zmieniając je w swoje Dollotrony, „doskonaląc” ich. Efektem końcowym są organiczne roboty z maskami lalek naszczepionymi na twarzach, prawdopodobnie usuniętymi narządami płciowymi i niezdolnymi do odczuwania lub myślenia. Tych, których nie mógł „naprawić”, po prostu wyrzucił jak śmieci. W końcu począł syna - Janosza; sugeruje się, że chłopak był owocem gwałtu, a Pyg kazał zabić matkę lub zmienić w Dollotron, gdy odmówiła bycia z nim. W pewnym momencie Pyg zamienił młodego syna bogatego mężczyzny o imieniu O'Neil w Dollotron, a kiedy O'Neil przyniósł walizkę z pieniędzmi, aby go uwolnić, Pyg odmówił wypuszczenia chłopca i wtedy przyszły jego marionetki, w tym syna O'Neila, złapał go i przeprowadzał na nim operację.

Arkham Knight Edytuj