FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Psycho Mantis - jest członkiem FOXHOUND, który posiada potężne zdolności psychiczne i antagonista w Metal Gear Solid oraz jednego z drugorzędnych antagonistów (wraz z Hueyem Emmerichem) w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Biografia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Psycho Mantis urodził się w małej wiosce w Rosji przed upadkiem Związku Radzieckiego. Jego matka zmarła, rodząc go, w wyniku czego jego ojciec go nienawidził. Psycho Mantis odkrył, jak czuł się jego ojciec po przypadkowym przeczytaniu jego myśli i zaczął się martwić, że jego ojciec go zabije. Ostatecznie jego podświadomość stała się dominująca, w wyniku czego chłopiec wykorzystał swoje telekinetyczne moce do spalenia wioski. Nikt nie przeżył, a doświadczenie to sprawiło, że Psycho Mantis dostał blizny, szczególnie na jego twarzy.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Edytuj

Psycho Mantis pojawia się jako Tretij Rebenok w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ujawniono również, że kontroluje Mężczyznę w ogniu.

Po Phantom Pain Edytuj

Po wydarzeniach z 1984 r. Mantis stał się częścią KGB, działając jako część jej działu inteligencji psychicznej. Kiedy upadł Związek Radziecki, Psycho Mantis udał się do USA, dołączając do FBI, gdzie zagłębił się w umysły podejrzanych o seryjne morderstwa, aby poznać prawdę. Ale podczas jednego z takich przesłuchań Psycho Mantis zagłębił się zbyt głęboko w umysł jednego zabójcy, co głęboko go dotknęło, powodując, że przyjął on psychotyczną osobowość zabójcy. Po odejściu z FBI Psycho Mantis pracował na własny rachunek i oferował swoje usługi klientom, który zaoferował najwyższą cenę. Ale kiedy czytał jeden po drugim, Psycho Mantis był całkowicie zdegustowany ludzkością, stwierdzając, że wszyscy koncentrują się na seksie. W końcu dołączył do FOXHOUND, stając się ekspertem psychologicznym grupy i specjalistą od walki psychologicznej.