FANDOM

Love Fist spłonie w piekle! Love Fist zniszczyło moje życie!

—Psychopata grożący Love Fist.

Psychopata - jest mniejszym antagonistą z gry Grand Theft Auto: Vice City.

Jest tajemniczym Brytyjczykiem, który prowadzi zemstę przeciwko rockowemu zespołowi Love Fist z 1980 roku. Twierdzi, że Love Fist zrujnowało mu życie, ale nie zostaje to wyjaśnione w jaki sposób. Postanawia zabić zespół dowolną możliwą metodą.

Biografia Edytuj

Psychopata planuje zamordować Love Fist na jednym z ich koncertów. Menedżer zespołu, Kent Paul, jest podejrzliwy i jako środek ostrożności wysyła Tommy'ego Vercettiego. Tommy jedzie limuzyną zespołu do Rock City, gdzie odbywa się koncert. Mężczyzna pojawia się w przebraniu kobiety i zabija ochroniarza. Ucieka w BMW, ale ściga go Tommy. Zostaje dogoniony i zabity przez Tommy'ego.

Jednak Psychopata tak naprawdę nie umarł i jakoś zdołał przeżyć. Następnie umieścił bombę w limuzynie Love Fist. Aktywuje się, gdy Tommy prowadzi zespół na trasę koncertową. Nagrana przez niego wiadomość zostaje odtworzana i mówi, że bomba wybuchnie, jeśli prędkość limuzyny spadnie poniżej 50 mph. Tommy jest zmuszony szybko jechać przez Vice City bez zatrzymywania się. Love Fist zdołało rozbroić bombę znajdującą się w chłodziarce napojów. Kiedy bomba zostaje rozbrojona, Tommy odprowadza Love Fist na koncert.

Psychopata nie zostaje później wspomniany ani nie pojawia się ponownie. To, czy przeżył, jest tajemnicą.

Ciekawostki Edytuj