Do szablonu +18.png
Uwaga!

Jestem synem Argusa! Moje miano nie jest tylko bełkotem bezmyślnego pospólstwa, głupcze!

—Rain do Kotal Kahna

Nie jestem twoim przyjacielem. Jestem Rain, książę Edenii.

—Rain do Tavena w Mortal Kombat: Armageddon

Rain jest synem Argusa, przyrodnim bratem Tavena i Daegona oraz antagonistą w serii Mortal Kombat. Jest on także księciem Edenii i półbogiem.

Oryginalna linia czasu[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Mortal Kombat 3[edytuj | edytuj kod]

Mortal Kombat: Armageddon[edytuj | edytuj kod]

Alternatywna linia czasu[edytuj | edytuj kod]

Mortal Kombat (2011)[edytuj | edytuj kod]

Rain jest grywalną postacią w Mortal Kombat (2011), pozostając sierotą z Edenii, choć ujawniono, że został zabrany jako uchodźca przez Ruch Oporu Edenii. Kiedy walczył w ich imieniu i szybko awansował, jego arogancja rosła wraz z nim, a kiedy zażądał dowodzenia swoimi siłami i został odrzucony, chętnie zdradził swoje królestwo dla władzy, sprzymierzając się z Shao Kahnem, który obiecał Rainowi przywództwo nad własną armią.

W swoim zakończeniu Rain pokonał i zmiażdżył Ruch Oporu Edenii, ale później Shao Kahn odmówił mu posiadania własnej armii. Następnie utopił imperatora we własnej krwi. Bóg piorunów Raiden był pod wrażeniem, po czym zabrał Raina do swojego starego domu w Edenii. Tam pokazał Rainowi źródło jego pochodzenia, kiedy zbliżyli się do starożytnego posągu Argusa, boga Edenii, który był biologicznym ojcem Raina. Ale po potwierdzeniu jego boskości ścieżka Raina była jasna: później zebrał i poprowadził ogromną armię zwolenników, w tym milicję Shao Kahna, aby nie tylko przejąć Pozaświat, ale także podbić wszystkie królestwa, w tym, ku zaskoczeniu i przerażeniu Raidena, Ziemski Wymiar, jako jego pierwszy cel.

Mortal Kombat X [edytuj | edytuj kod]

Po śmierci Shao Kahna sprzymierzył się z „Cesarzową” Mileeną u boku Tanyi, czekając, aż umrze przez długotrwałe używanie świętego Amuletu Shinnoka, by następnie zdobyć tron Pozaświata.

Później walczył z Kotal Kahnem, ale został pokonany i zmuszony do ucieczki. Rain ponownie pojawił się walcząc i próbując zabić D'Vorah. Jednak D'Vorah pokonała go i miała zamiar zabić jego i Tanyę. Jednak Cassie Cage zatrzymała ją, oszczędzając ich. Po przegranej z D'Vorah Rain już się nie pojawia.

W zakończeniu Tanyi, zdradza ona Raina i przekazuje go Kotal Kahnowi, który zabija księcia za wszystkie jego zbrodnie.

Mortal Kombat 11[edytuj | edytuj kod]

Chociaż pierwotnie pojawił się tylko jako losowy easter egg (znaleziony jako zwłoki wbite w szpikulec na wyspie Shang Tsunga, a także jego zestaw ruchów jest używany przez Shang Tsunga po transformacji w niego), Rain powraca jako pełnoprawna, grywalna postać DLC w Mortal Kombat 11.

Moce i umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Rain jest utalentowanym wojownikiem i posiada wielką moc, ponieważ jest półbogiem. Jednak w przeciwieństwie do innych synów Argusa, Rain nie kontroluje ognia, a zamiast tego może manipulować wodą i błyskawicami. Rain jest w stanie wystrzelić potężne pokłady wody z rąk lub stóp, której może użyć, aby przenieść siebie lub przeciwnika do przodu, wywołać błyskawicę, wystrzelić kulę wodną, która pozwala mu ogłuszyć przeciwnika oraz poruszać ich ciałem i ich utopić. Rain może również wykonać potężne kopnięcie, które przerzuca przeciwnika na drugą stronę ekranu.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Rain pojawił się w animowanym serialu Mortal Kombat: Defenders of the Realm i tam był niegdyś zaręczony z księżniczką Kitaną, powodując napięcie między nim a Liu Kangiem, zanim okazał się zdrajcą. Miał również z nią wcześniejszy związek w serialu Mortal Kombat: Conquest.
  • Pomimo tego, że Rain jest nie do końca traktowany na poważnie jako postać ze względu na swoją bezcelową rolę w grach arcade'owych i występując tylko w kilku odsłonach serii, ma dużą liczbę fanów.
  • Rain pojawia się na arenie Dark Prison w Mortal Kombat: Deception wraz z wieloma innymi postaciami. Pojawia się również w trybie Konquest i jeśli gracz do niego przemawia, prosi go o znalezienie starożytnego Sztyletu Shokan.
  • Rain powstał na podstawie nieżyjącego piosenkarza Prince'a.