FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Jestem synem Argusa! Moje miano nie jest tylko bełkotem bezmyślnego pospólstwa, głupcze!

—Rain do Kotal Kahna

Nie jestem twoim przyjacielem. Jestem Rain, książę Edenii.

—Rain do Tavena w Mortal Kombat: Armageddon

Rain jest synem Argusa, przyrodnim bratem Tavena i Daegona oraz antagonistą w serii Mortal Kombat.

Oryginalna linia czasu

Wczesne życie

Mortal Kombat 3

Mortal Kombat: Armageddon

Alternatywna linia czasu

Mortal Kombat (2011)

Mortal Kombat X 

Mortal Kombat 11

Moce i umiejętności

Rain jest utalentowanym wojownikiem i posiada wielką moc, ponieważ jest półbogiem. Jednak w przeciwieństwie do innych synów Argusa, Rain nie kontroluje ognia, a zamiast tego może manipulować wodą i błyskawicami. Rain jest w stanie wystrzelić potężne pokłady wody z rąk lub stóp, której może użyć, aby przenieść siebie lub przeciwnika do przodu, wywołać błyskawicę, wystrzelić kulę wodną, która pozwala mu ogłuszyć przeciwnika oraz poruszać ich ciałem i ich utopić. Rain może również wykonać potężne kopnięcie, które przerzuca przeciwnika na drugą stronę ekranu.

Ciekawostki

  • Rain pojawił się w animowanym serialu Mortal Kombat: Defenders of the Realm i tam był niegdyś zaręczony z księżniczką Kitaną, powodując napięcie między nim a Liu Kangiem, zanim okazał się zdrajcą. Miał również z nią wcześniejszy związek w serialu Mortal Kombat: Conquest.
  • Pomimo tego, że Rain jest nie do końca traktowany na poważnie jako postać ze względu na swoją bezcelową rolę w grach arcade'owych i występując tylko w kilku odsłonach serii, ma dużą liczbę fanów.
  • Rain pojawia się na arenie Dark Prison w Mortal Kombat: Deception wraz z wieloma innymi postaciami. Pojawia się również w trybie Konquest i jeśli gracz do niego przemawia, prosi go o znalezienie starożytnego Sztyletu Shokan.
  • Rain powstał na podstawie nieżyjącego piosenkarza Prince'a.