FANDOM

Ramarak to główny antagonista filmu Kong: Wyspa Czaszki, drugiego filmu z serii filmowej MonsterVerse. Jest to okrutny alfa Czaszkołazów na Wyspie Czaszki oraz nemezis Konga. Jest odpowiedzialny za zabicie całej rodziny oraz gatunku Konga.

Osobowość Edytuj

Ramarak ma znacznie lepszą samokontrolę niż mniejsze Czaszkołazy. Jest również nieco sadystyczny, co udowodnił złośliwie liżąc Konga po twarzy. Posiada również zamiłowanie do ludzkiego mięsa, ponieważ stracił zainteresowanie Kongiem, gdy spostrzegł Jasona Conrada oraz Mason Weaver. Ma również pewien stopień inteligencji, ponieważ zamiast pożreć Earla Cole, trzymającego dwa granaty, uderzył go ogonem, wysadzając go w powietrzu.

Zdolności Edytuj

  • Ogromna siła: Ramarak był najsilniejszym ze wszystkich znanych Czaszkołazów. Był zdolny do rzucenia Kongiem na znaczną odległość, mimo że ten ważył 158 ton.
  • Ogromna wytrzymałość: Wytrzymałość Ramaraka znacznie przekraczała wytrzymałość innych Czaszkołazów, ponieważ był w stanie kontynuować walkę z Kongiem, nawet po oberwaniu olbrzymim głazem czy rozcięciu gardła.
  • Inteligencja: Ramarak był także znacznie bardziej inteligentny od innych Czaszkołazów, ponieważ nie zjadł Earla Cole, który próbował go wysadzić od środka granatami.
  • Chwytny język: Język Ramaraka był niezwykle długi i potrójnie rozwidlony. Służył do łapania i połykania ofiar. Był jednak połączony z narządami wewnętrznymi, przez co wyrwanie go oznaczało natychmiastową śmierć.
  • Chwytny ogon: Ogon Ramaraka może służyć do unieruchamiania ofiar.

Ciekawostki Edytuj

  • Inspiracją dla wyglądu jego gatunku była Dwunożna Jaszczurka z oryginalnego King Konga.
  • Podobnie jak Godzilla, Czaszkołazy prowadzą tryb wodno-lądowy i posiadają skrzela.
  • Ani w filmie, ani w książce nie był nazywany Ramarakiem.