Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym pozytywnych cech i bez żadnych szans na odkupienie. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze, pozytywne cechy to najczęściej są one fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.

Zobacz inne pojęcia – Red Skull

W poprzednim życiu, ja również poszukiwałem Kamieni. Jednego nawet trzymałem w ręce. Jednak wysłał mnie on tutaj, abym kierował innych do skarbu, którego nie mogę posiąść.

— Red Skull do Thanosa, Avengers: Wojna bez Granic

Red Skull – główny antagonista w filmie Kapitan Ameryka: Pierwsze Starcie z 2011 oraz mniejszym antagonistą w Avengers: Wojna bez Granic i Avengers: Koniec Gry.

To pierwszy przywódca Hydry oraz prawa ręka Adolfa Hitlera. Był bardzo brutalny i jako fanatyk dążył do celu bez żadnych pohamowań.

Grał go Hugo Weaving, który także zagrał Agenta Smitha oraz podkładał głos Megatronowi.

Biografia

Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie

Johann Schimidt w trakcie II Wojny Światowej był przywódcą naukowej organizacji Nazistów – Hydry. Hitler po jakimś czasie musiał odsunąć się jednak od organizacji, gdyż działała zbyt brutalnie dla opinii publicznej. W międzyczasie na wskutek częstego przebywania w pobliżu różnych szkodliwych substancji jego biała skóra zaczęła schodzić, zastąpiona przez czerwoną.

Schmidt popadł w obsesje zdobycia jednego z Kamieni Nieskończoności – Tesseraktu, który umiał przemieścić użytkownika w dowolne miejsce na świecie.

Po jakimś czasie do Red Skulla zaczęły docierać wieści iż nowy super-żołnierz Kapitan Ameryka wraz z drużyną Howling Comandos niszczy kolejne bazy oraz fabryki Hydry.

Do walki między Schmidtem a Kapitanem doszło na samolocie mającym rozbić się w Nowym Jorku. Obaj walczyli o Tesseract znajdujący się na pokładzie. Gdy Red Skull zdobył pożądany przedmiot, dotknął go i jego niewyobrażalna siła wystrzeliła go w kosmos lub do innego uniwersum.

Avengers: Wojna bez Granic

Jak się okazało, moc Tesseractu nie zabiła Red Skulla, a zesłała go na odległą planetę Vormir, gdzie znajdował się jeden z Kamieni Nieskończoności - Kamień Duszy. Schmidt został jego strażnikiem, bedąc uwięzionym na Vormirze ponad 80 lat.

W 2018, Vormir odwiedził Thanos i jego córka, Gamora. Skull powitał go i wyjaśnił, na czym polega rytuał niezbędny do zgarnięcia Kamienia Dusz. Thanos musiał zabić Gamorę, aby zdobyć kamień.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie gdy powróci, będzie potężniejszy niż wcześniej i posiądzie nowe umiejętności (przebył 80 lat w innych wymiarach).

Galeria

Advertisement