FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Jestem Reptile i nie zamierzam przed tobą odpowiadać. Walcz!

—Reptile do Tavena w Mortal Kombat: Armageddon.

Syzoth, znany powszechnie jako Reptile jest gadzim wojownikiem pochodzącym ze zniszczonego królestwa Zaterra oraz antagonistą w grach z serii Mortal Kombat. Jest on ukrytą postacią w Mortal Kombat 1, głównym antagonistą w Mortal Kombat 2 i 3 oraz pomniejszym antagonistą w Mortal Kombat 4, Deadly Alliance, Armageddon, 9 i X.

Umiejętności

Reptile jest utalentowanym wojownikiem, a jego zdolności pochodzą głównie od kilku różnych gadów. W ludzkiej postaci może zdjąć maskę, odsłaniając swoją potworną jaszczurczą twarz, aby użyć śliny na przeciwniku, która jest wysoce żrąca lub języka, aby oderwać przeciwnikowi głowę i ją pożreć w całości.

Reptile może również wytwarzać sfery energetyczne, zwane kulami siłowymi, ale jego najbardziej znaną umiejętnością jest niewidzialność poprzez wtopienie się w otoczenie. Jego pazury i kły są bardzo ostre i często używa ich do rozrywania twarzy przeciwnika.

Ciekawostki

  • W dwóch pierwszych odsłonach serii, Reptile miał czerwoną krew, jednak w Ultimate Mortal Kombat 3 jego krew była zielona, ze względu na jego gadzią naturę. Jednak w Mortal Kombat 4 i Shaolin Monks ponownie krwawił na czerwono.
  • Chociaż Reptile jest powszechnie uważany za negatywną postać, jego intencje nie wydają się być tak naprawdę złe, ponieważ dotyczą one przywrócenia dawnej świetności jego rasie. Dlatego z upływem czasu, Reptile stał się bardziej neutralną postacią.
  • Reptile zajął 9 miejsce na liście 10 najlepszych postaci w serii Mortal Kombat.
  • Reptile jest uważany za pierwszą ukrytą postać w serii.

Linki zewnętrzne