FANDOM

Rhino - antagonista w serialu Spider-Man: The Animated Series.

Jest to kryminalista ubrany w kostium nosorożca, najemnik, który często pracuje z Kingpinem.

Biografia

Spider-Man: The Animated Series

Prometheum X

Kiedy w pobliżu George Washington Bridge rozbił się prom kosmiczny Johna Jamesona, którego ładunkiem był skalny fragment Prometheum X, Kingpin chciał go ukraść. W tym celu wykonał telefon do Rhino, któremu kazał niepostrzeżenie zakraść się do wahadłowca i stamtąd zabrać ładunek.

Na miejscu zobaczył go Spider-Man, ale Rhino zdołał go powalić. Miał zamiar zabić Pająka, ale Kingpin kazał mu nie tracić czasu i dostarczyć do niego Prometheum X. Rhino był więc zmuszony oszczędzić bohatera. Przed opuszczeniem miejsca przez nosorożca, Spider-Man umieścił na jego nodze namierzacz.

Pojedynek ze Spider-Manem

Alistair Smythe poinformował Kingpina, że do demonstracji siły Prometheum X potrzebne będą ulepszone rdzenie, które niestety posiada jedynie rząd. Fisk nie widział w tym problemu, po czym zlecił Rhino infiltrację rządowego magazynu i kradzież potrzebnego sprzętu.

Na jego drodze stanął Spider-Man, tym razem ubrany w czarny kostium. Zaczęła się walka, podczas której okazało się, że nowy kostium Pająka znacznie zwiększył jego siłę, co dawało mu dużą przewagę nad nosorożcem. Spider-Man wpadł w furię i niemal zamordował Rhino, jednak w porę się opamiętał.

Próba zemsty

Później, Rhino i Shocker zaatakowali Spider-Mana, próbując dokonać na nim zemsty za poprzednie pojedynki. Rzeczywiście, obaj wygrywali w walce, ale nagle powstrzymał ich Venom, chcący sam zabić Pająka. Zostali przywiązani do pajęczyny.

Insidious Six

Niedługo później, Kingpin wydostał z więzienia Rhino, a także Shockera, Skorpiona, Doktora Octopusa, Mysterio i Kameleon. Przekonał ich do wzajemnej współpracy, tworząc z nich grupę o nazwie Insidious Six. Celem utworzenia grupy było zniszczenie Spider-Mana.

Rhino, chcąc sprowokować Spider-Mana do bójki, demolował nowojorskie ulice. Spider-Man zmierzył się z nimi dopiero na następny dzień, ale był zmuszony do odwrotu, kiedy utracił swe moce.

Później, Insidious Six miało następny cel - był nim Silvermane, były przełożony Kingpina, a potem jego biznesowy rywal i wróg.

Walka pomiędzy Insidious Six, a Spider-Manem i Silvermanem przeniosła się do starego magazynu, gdzie pod osłoną ciemności Pająk oszukał wrogów. Rhino staranował i poturbował Kameleona, myśląc, że był to Spider-Man.

Po porażce Insidious Six, grupa została zawieszona.

Wystąpienia

Spider-Man: The Animated Series

  • Kosmiczny strój, część 1 (Sezon 1)
  • Kosmiczny strój, część 3 (Sezon 1)
  • Podstępna Szóstka (Sezon 2)
  • Ostatnia bitwa Podstępnej Szóstki (Sezon 2)
  • Sześciu Zapomnianych Wojowników, część 1 (Sezon 5)
  • Sekret Sześciu (Sezon 5)
  • Szóstka znów w akcji (Sezon 5)
  • Cena bohaterstwa (Sezon 5)

Relacje

Sojusznicy

Wrogowie

Galeria

Ciekawostki

  • W oryginalnej wersji głosu użyczył mu Don Stark, lecz w odcinku Szóstka znów w akcji (ang. The Six Fight Again) głosu użyczył mu Richard Moll, gdyż twórcy serialu nie chcieli ściągać Dona Starka po to, by wypowiedział zaledwie jedno zdanie.
    • W polskiej wersji językowej głosu użyczyli mu Zbigniew Suszyński i Marek Frąckowiak.