FANDOM

Ethan Roark Jr. znany również jako Roark Junior lub "Żółty Drań" jest głównym antagonistą historii Ten żółty drań w filmie Sin City: Miasto Grzechu z 2005, będącego adaptacją komiksu o tym samym tytule.

Grał go Nick Stahl.

Biografia

Sin City: Miasto Grzechu

Ethan Roark Junior jest synem Senatora Roarka, który jest tak naprawdę pedofilem i gwałcicielem.

Pewnego razu Roark Junior porwał 11-letnią Nancy Callahan. John Hartigan – protagonista historii oraz jedyny sprawiedliwy policjant w Basin City pokonuje jego ludzi, ratuje Nancy i odstrzeliwuje mu ucho, rękę oraz genitalia. Powstrzymuje go jednak jego partner, Bob, który strzela w niego z pistoletu. Hartiganowi jednak udaje się przeżyć, lecz zostaje wrobiony w zbrodnie Roarka i umieszczony w więzieniu.

Po ośmiu latach w celi odwiedza go łysy człowiek o żółtej karnacji w czarnym płaszczu, który wydawał intensywny smród. Bez mówienia niczego bije Hartigana i pozostawia kopertę z palcem 19-latki. Policjant przyznaje się do winy i zostaje zwolniony z więzienia. Odnajduje Nancy, która jest teraz striptizerką w lokalnym barze. Wtedy zauważa tego samego żółtego człowieka w barze i mówi Nancy, że jest w niebezpieczeństwie, oraz żeby poszła z nim.

Kiedy wsiadają do samochodu, mężczyzna jedzie za nimi. Próbuje w nich strzelać, lecz niecelnie. Za to Hartigan trafia go w szyję, przez co ten wypada z drogi. Udaje mu się przeżyć i wchodzi do ich samochodu, kiedy ci sprawdzają samochód mężczyzny.

Kiedy Hartigan bierze prysznic, żółty mężczyzna zachodzi go od tyłu i pyta, czy rozpoznaje jego głos. Hartigan rozpoznaje, że jest to Roark Junior. Zawiesza go na żyrandolu tak, że policjant ledwo stoi na nogach. Mimo to, ten przeżywa i jedzie za Roarkiem i Nancy, aż na farmę Roarków.

Tam nagi Żółty Drań biczuje Nancy, lecz na farmę przybywa Hartigan i bije Roarka. Przebija jego klatkę piersiową nożem. Ponadto, chwilę po tym policjant z całej siły odrywa mu genitalia gołymi rękami. Potem zaczyna go bić w głowę, aż zostaje tylko żółta, krwawa miazga.

Galeria

Sin City: Miasto Grzechu

Ciekawostki

  • Roark Junior najprawdopodobniej koleguje się z Kevinem, ponieważ ten pojawia się na farmie, kiedy Junior torturuje Nancy.
  • Jego późniejszy wygląd jest spowodowany skutkami ubocznymi licznych operacji, którym poddał się Roark w celu przywrócenia swojego ucha, dłoni oraz genitaliów.