FANDOM

Roman „Rzeźnik” Barbieri - jeden z drugoplanowych antagonistów gry wideo Mafia III 2016, obok Ritchiego Douceta i Michaela Grecco. Jest jednym z egzekutorów Sala Marcano i zarządza dzielnicą Pointe Verdun w Nowym Bordeaux po tym, jak Thomas Burke został obalony ze wspomnianej dzielnicy.

Głosu użyczył mu Joey Diaz.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Roman Barbieri urodził się w połowie lat 1910 w Chicago. Dorastał z ojcem, który pracował z różnymi syndykatami kryminalnymi w okolicy, i zabrał młodego Romana do kilku swoich kontaktów, pokazując mu bezwzględność życia, które prowadzili i jak funkcjonował świat, w którym żyli. Od najmłodszych lat Barbieri był zamieszany w dziesiątki morderstw związanych z przestępczym światem chicagowskim.

Jako legendarny zabójca i egzekutor z Chicago, Barbieri został wysłany do Nowego Bordeaux w Luizjanie w 1934 roku, aby pomóc Salowi Marcano w załatwieniu reszty rodziny przestępczej Carillo, którą sam przejął i zamienił w rodzinę przestępczą Marcano. Pod wrażeniem bezwzględności Barbieri, Sal zaoferował mu pracę jako osobisty zabójca. Barbieri się zgodził i otrzymał Roberdeau's Meat Packing jako bazę operacji. Tam zdobył reputację człowieka, który sprawi, że każdy wróg Marcano „zniknie”, zamieniając go w mielone mięso, zyskując przydomek „Rzeźnik”.

Mafia III Edytuj

Po tym, jak Lincoln Clay demontuje bimber Barbieri i biznes ochroniarski, Thomas Burke decyduje, że nadszedł czas, aby porozmawiać z Barbierim i informuje go, że będzie czekał na swoim złomowisku, aby załatwić sprawę. Razem z Lincolnem i córką Thomasa - Nicki, zabijają ludzi Romana i pozostawiają Barbieriego rannegi, ale żywego.

Po potyczce na złomowisku Burke zabiera mężczyznę na tortury, twierdząc, że umrze powoli i zapłaci za to, co zrobił. Wiele lat później w rzece Mississippi znaleziono zatopiony samochód z resztkami Barbieri w bagażniku. Według Jonathana Maguire'a jego nogi były tak roztrzaskane po wielokrotnym biciu, że nie pozostały żadne kości.