FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Rosyjska Mafia - jest główną frakcją antagonistyczną w serii gier wideo Hotline Miami. Rosyjska mafia jest dominującą potęgą przestępczą w Miami pod koniec lat osiemdziesiątych, utrzymując znaczącą władzę nad handlem narkotykami w Miami i ma powiązania polityczne z koalicją rosyjsko-amerykańską. Ich typowi członkowie są głównie reprezentowani jako łysi mężczyźni w białych garniturach, którzy służą jako najczęstsi wrogowie w serii.

Biografia Edytuj

Początki Edytuj

Przed założeniem rosyjskiej mafii w Miami Stany Zjednoczone przegrywają wojnę ze Związkiem Radzieckim po zrzuceniu bomby atomowej na San Francisco 3 kwietnia 1986 r. Aby zapobiec katastrofom między dwoma narodami, powstaje rosyjsko-amerykańska koalicja, która prowadzi do napływu rosyjskich imigrantów w Ameryce. W tym czasie rosyjska mafia przenosi swoje zbrodnicze operacje do Ameryki i do Miami, gdzie utworzyli swoją kwaterę główną.

Tam rosyjska mafia tworzy ogromny świat przestępczy w mieście, stając się największą potęgą w handlu narkotykami w Miami. Wiele operacji przestępczych mafii obejmuje handel kokainą, produkcję metaamfetaminy, przemyt importowanej przez ZSRR broni wojskowej do Ameryki, hazard, powiązania z producentami filmowymi, posiadanie kilku luksusowych lokali, takich jak kluby nocne i łaźnie oraz wiele innych mniejszych firm. Rosyjska mafia przejęła także co najmniej jedną stację informacyjną w Miami i mocno związała się z kilkoma politykami reprezentującymi rosyjsko-amerykańską koalicję, a tym samym dała im silną władzę polityczną. Jednak gdy Rosjanie stali się bardziej widoczni w Miami, gwałtowne nastroje antyrosyjskie doprowadziły do ​​powstania ugrupowań patriotycznych wspierających amerykańską dumę. Jedną z tych grup był ultra-nacjonalistyczny ruch oszukiwający opinię publiczną, że jest to „pokojowa organizacja”, znana jako 50 Błogosławieństw.