FANDOM

Rowan North jest okultystą, byłym pracownikiem Mercado Hotel, który był liderem złych duchów poruszających się w Nowym Jorku i głównym antagonistą filmu Ghostbusters z 2016 roku filmu akcji.

Obserwowany jest nadprzyrodzonym, a także nienawiścią wobec ludzkości, w dużej mierze skierowanej do tych, którzy źle traktowali go w życiu osobistym. Starając się osiągnąć zemstę i szacunek, prowadząc serię katastrofalnych paranormalnych działań w skali masowej, które dziwnie nazywa "Czwartym Kataklizmem" za pośrednictwem jego okultystycznej maszyny, która łączy linie Ley w rejonie Nowego Jorku z hotelem Mercado w Time Square i zerwanie bariery między światami.

Jest on grany przez aktora Neila Casey'ego.

Biografia

Rowan'a North'a po raz pierwszy zobaczyliśmy w metrze, uwalniając ducha tam przez okultystyczne urządzenie, które tam zasadził i ukrył się, oraz w którym duch przestraszył pracownika MTA Patty Tolan, który później dołączyła do Ghostbusters. Ghostbusters bezskutecznie przechwytywają ducha w metrze, gdy pociąg przejeżdżał przez linię metra.

Później Ghostbusters są poinformowani, że inny duch został znaleziony w alei muzyki na żywo, niewiadome jest dla nich, czy to jest duch Rowana, dozorca, który pracował w Mercado Hotel. Pogromcy złapali ducha z powodzeniem przed setkami ludzi, a pośrednio pokrzyżowali plan Rowana. Rowan pogratulował Ghostbustersom i planuje wypuścić innego ducha dla Ghostbusters. Wspominał że w czasie wczesnego życia, został prześladowany przez wielu ludzi i chciał zdobyć szacunek, a także zemścić się przeciwko osobom, które traktowały go jak psa, planując apokalipsę, z własnymi okultystycznymi urządzeniami i lustrami pełnymi gniewnych duchów, w tym tych, którzy są jak Rowan North, jak opisywał, nędzne dusze, które zostały odrzucone i źle traktowane przez ludzkie życie w życiu i widzą świat tak, jakby to był tylko śmieciem.

Ghostbusters dowiedział się, że Rowan obsadził kilka urządzeń wzdłuż linii Leilines, które przecinają się w hotelu Mercado i Times Square, które jest miejscem związane z przeszłością paranormalną. Pogromcy duchów udają się do hotelu Mercado, aby szukać Rowana, który jest poinformowany przez recepcjonistę w hotelu, w którym znajduje się w piwnicy. Idą do hotelowej piwnicy i znajdują tam Rowana, wraz z maszynami okultystycznymi i nawiedzonymi lustrami, które są pełne duchów. Rowan przyznał się Ghostbustersom, że jest odpowiedzialny za uwolnienie duchów na linii metra i alei na żywo, a także chciał poprzysiąc zemstę przeciwko ludziom, którzy traktowali go jak śmiecia. Oponując zarzutom Abby, postanowił popełnić samobójstwo, wyrzucając się na śmierć, jak skończył swoje słowa, zanim Holtzmann wyłączyła główną przeciwwagę. Wkrótce przybyła policja, zabrała martwe ciało Rowana i zapieczętowała piwnicę hotelu policyjnymi kordonami.

W domu Erin nieświadomie odkrył prawdziwą intencję Rowana Northa, kiedy studiowała własną książkę okultystyczną z Abby i kilka stron w swojej książce zawierającej niesamowite rysunki Rowana i jego niebezpieczny plan. To była część planu Rowana, aby się wydzielić z elektrolizera, aby wrócić jak potężny duch i poprowadzić duchy, aby rozpocząć apokalipsę. Erin była zaniepokojona i próbowała skontaktować się z Abby, ale bezskutecznie. Erin rzuciła się do swoich miejsc, aby ostrzec Abby na temat całego planu Rowana. Tymczasem Abby została opętana przez Rowana i próbowała wyrzucić Holtzmann z okna, ale szybko została zatrzymana przez Patty, zmuszając Rowana do wyjścia z ciała Abby i opętania Kevina.

Z ciałem Kevina, Rowan wraca do swojej piwnicy motocyklem, uderza 2-óch policjantów w stan nieświadomości, reaktywuje swoje urządzenia i uwalnia setki duchów. Wkrótce policja i DHS przyjeżdżają do hotelu i są osłabieni, próbując zatrzymać Rowana. W mieście pełnym duchów, Ghostbusters walczą przez ich drogę, aby dostać się do Rowana. Po krótkiej rozmowie między Ghostbusters i Rowanem, Kevin uwolnił się, nie zwracając na niego uwagi, co sprawiało, że Kevin spadł prawie na śmierć, ale Kevin został ocalony przez Ghostbusters. Patty domaga się, żeby Rowan zamieni się w coś ładnego, a Rowan przybiera postać swojego logo, rośnie olbrzymia, zaczyna niszczyć miasto i próbuje zabić Ghostbustersa. Ghostbusters zdają sobie sprawę, że jedynym sposobem na pokonanie Rowan jest spowodowanie całkowitego odwrotnego protonu, który przenosi duchy na swój wymiar. Aby to zrobić, muszą korzystać z urządzenia reaktora jądrowego Ecto-1, który znajduje się w samochodzie. Zatrzymują samochód za pomocą lasera ograniczającego fotony, w którym stwarzają przeszkody dla duchów, które prowadzą samochód i wysyłają samochód do portalu, w którym działa plan, pochłaniając wiele duchów z powrotem do portalu, a także samego Rowana, ale Rowan powstrzymuje się, aby zapobiec wchłonięciu się do portalu. Aby Rowan stracił uchwyty, atakują Rowana fotonowym laserem i wysyłają go do wymiaru duchów Rowan chce ze sobą zabrać Abby do portalu. Erin wskakuje do portalu i ratuje Abby z ręki Rowana, strzelając mu w rękę, wysyłając Rowan'a do wymiaru duchów i wraca do świata śmiertelników.

Galeria