FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Głupcze! Niemiecka nauka jest najlepszą na świecie!

—Rudol Von Stroheim

Rudol von Stroheim – jedna z pobocznych postaci w Jojo's Bizarre Adventure: Battle Tendency. Z początku jest złoczyńcą, później przechodzi na stronę protagonisty.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Stroheim jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną o męskich rysach twarzy (porównywalnych z cechami współczesnego Dolpha Lundgrena).

Ma on niebieskie oczy. Początkowo jego blond włosy są krótkie na głowie i długie na szyi. Później nabywa złożoną metaliczną protetykę cybernetyczną, w tym część jego twarzy zajmuje mechaniczne prawe oko, które jest dodatkowo objęte swego rodzaju monoklem.

Nosi wiele oficjalnych strojów nazistowskich. Jego protetyka cyborga obejmuje cały brzuch, w którym znajduje się potężny karabin maszynowy.

Osobowość Edytuj

Kiedy Stroheim zostaje wprowadzony po raz pierwszy, jest bezdusznym, okrutnym, domagającym się wszystkiego nazistowskim Majorem, który ma głupi pomysł eksperymentowania z Kamienną Maską w celu zwiększenia mocy Waffen-SS.

Jednakże, grożąc szaleństwem Santany, wykazuje się odwagą i nie waha się, gdy jest uwięziony, by poprosić Josepha o odcięcie nogi; lub wysadzić się w powietrze granatem, aby zabić atakującego Santanę. Widać to po raz kolejny, gdy Stroheim pomaga mu w pokonaniu Karsa i pomaga Josephowi poprowadzić go do wulkanu samolotem.

Stroheim jest entuzjastycznym nacjonalistą. Jest szczególnie dumny ze swojego ciała cyborga; wychwalając „naukę niemiecką”.

Stroheim szanuje odwagę, bez względu na pochodzenie etniczne danej osoby, widać to, gdy oszczędza jedno meksykańskie dziecko za chęć poświęcenia się dla całej swojej wioski.

Mówi się, że Stroheim walczył i zmarł (dzielnie) na froncie rosyjskim.

Ciekawostki Edytuj

  • Stroheim i Polnareff, jeden z protagonistów trzeciej części Jojo byli inspiracją do stworzenia Guilego z serii Street Fighter.

Galeria Edytuj