FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Rycerz oparów znany dawniej jako Sir Raime jest antagonistą w dodatku DLC Crown of the Old Iron King do gry Dark Souls II.

Wygląd Edytuj

Po wejściu na arenę widać miecz wbity w ziemię, a po chwili wychodzącą z niej postać, biorącą miecz do ręki. Raime jest wielkim rycerzem ubranym w czarną zbroję z poszarpanymi szatami. Uzbrojony jest w dwa miecze: miecz oparów w prawej ręce i ogromny miecz oparów w lewej. Podczas drugiej fazy walki używa tylko drugiego miecza, który dodatkowo wzmacnia i zaczyna posługiwać się atakami ognistymi.

Historia Edytuj

Jego prawdziwe imię to Raime. Był on jednym z najwybitniejszych wojowników w Drangleic, a jego ulubionymi ptakami były czarne kruki. Były one powszechnie nienawidzone ponieważ uważano je za zwiastun śmierci. W pewnym momencie rycerz został uznany przez króla Vendricka za jego lewą rękę i był, wraz z Velstadtem, jednym z jego najbardziej zaufanych doradców. Jednak ostatecznie, w wyniku różnic poglądów Raime starł się z prawą ręką króla i po porażce z nim został uznany za zdrajcę przez samego Vendricka.

Rycerz postanowił opuścić Drangleic i dotarł do Mglistej Wieży poszukując większej mocy. Tam wojownik natrafił na Nadalię - dziecię mroku, które nawiedzało to całe miejsce. Raime miał możliwość zabicia jej, jednak zamiast tego powierzył swoją lojalność Nadalii, która dała mu nowy cel. Zamiast użyć swoich umiejętności do zniszczenia czarnej mgły, objął ją i zanurzył w niej swój miecz, aby zawsze być przy swojej nowej pani. Raime mógł powierzyć swoją lojalność Damie Popiołu dlatego, że się nią po prostu zauroczył albo zdołał znaleźć w niej wspólnotę, ponieważ ona też straciła króla i królestwo.

Raime został nasycony mocą ciemności, a część duszy jego nowej królowej została zaklęta w jego ciele i nowym mieczu. Zamieszkał on na samym dnie Mgliste Wieży, strzegąc przejścia do pokoju, gdzie znajduje się prawdziwe ciało Nadalii i Korona Starego Żelaznego Króla. Wtedy to Raime uzyskał od swojej nowej pani tytuł "rycerza oparów".

Ciekawostki Edytuj

  • Statystyki zebrane przez From Software sugerują, że rycerz oparów jest najsilniejszym bossem w grze, ze wskaźnikiem porażek równym 93%.
  • Jego imię po japońsku brzmi "Kemuri no Kishi" (煙 の 騎士), co w dosłownym tłumaczeniu znaczy Smoke Knight (Rycerz Dymu).
  • Jeśli gracz ma na sobie hełm Velstadta, to od razu dojdzie do drugiej fazy walki.
  • Jeśli gracz przyjrzy się uważnie hełmowi kapitana Drummonda, zobaczy, że przypomina on głowę kruka lub innego mrocznego ptaka. Jest zatem prawdopodobne, że Drummond służył Raime'owi podczas obrony głównej wieży.

Linki zewnętrzne Edytuj