FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Jednak dopadłem skurwieli - pokazałem czarnuchom kto jest gangsterem. Ryder, czarnuchu!

—Ryder

Jestem zajebistym geniuszem!

—Ryder

Lance Wilson lepiej znany jako Ryder, jest trzeciorzędnym antagonistą w grze wideo Grand Theft Auto: San Andreas.

Głos podłożył mu raper MC Eiht.

Biografia

Ryder jest jednym z najważniejszych członków Grove Street Families, który mieszka w domu sąsiadującym z Johnson House i pali duże ilości skrętów. Starając się dostarczyć GSF nową broń palną, Ryder wzywa CJ, by ukradł trochę broni z kilku miejsc, w tym domu ciężkozbrojnego weterana wojennego - pułkownika Fuhrbergera. Po krótkim czasie przyjaciel CJ'a, Cesar Vialpando odkrywa że Ryder oraz Big Smoke potajemnie współpracują z Ballasami i Tenpennym. Okazuje się również, że Lance miał udział w zabójstwie matki braci Johnson'ów. Dawny przyjaciel CJ'a pojawia się w misji "Fotograficzna okazja" gdzie mamy zrobić mu zdjęcie oraz innym członkom Syndykatu Loco. Ostatecznie Carl konfrontuje się z swoim dawnym przyjacielem gdzie go zabija jak i też jego współpracownika T-Bone Mendez'a.

Ciekawostki

  • W wersji beta najprawdopodobniej nie miał nic wspólnego ze śmiercią matki CJ'a oraz nie zdradził swojego gangu.
  • Ryder jest wzorowany na zmarłym raperze Eazy'm E.
  • Ryder cierpiał na kompleks Napoleona, co świadczą o tym rozmowy Tenpenny'ego oraz sprzedawcy pizzy.
  • Lance podkochiwał się w siostrze CJ'a.
  • Kiedy był w szkole średniej pobił swojego nauczyciela za noszenie barw Ballas'ów oraz dilował narkotykami w wieku 10 lat.
  • Ryder jest wielkim fanem sztuki walki Kung-Fu.