FANDOM

Sandman - jest jednym z pomocniczych antagonistów filmu Marvela z 2019 roku Spider-Man: Daleko od domu.

Jest jednym z żywiołaków, który posiada żywioł ziemi, choć później okazuje się, że jest on po prostu androidem wraz z innymi żywiołakami zbudowanymi przez Mysterio w jego prawdziwym spisku, aby wyglądać jak bohater.

Biografia

Wraz z innymi żywiołakami (Hydro-Manem, Molten Manem, Cyklonem i Fuzją Żywiołaków), Sandman został stworzony przez Mysterio jako android (oraz zbudowany przez Williama Gintera Rivę) jako część spisku Mysterio, aby zostać bohaterem dla cywili i zostać kolejnym „Iron Manem”, ponieważ został zwolniony ze Stark Industries przez Tony'ego Starka.

Po śmierci Iron Mana, Thanosa i Czarnego Zakonu w 2023 roku, Mysterio wyrusza z Sandmanem do ataku na meksykańskie miasto Ixtenco, zwracając uwagę Nicka Fury i Marii Hill (którymi w rzeczywistości są Skrullami - Talosem i jego żoną Soren w przebraniu). Gdy Talos i Soren badają ruiny wioski, Sandman pojawił się za nimi, zamierzając ich zabić. Jednak Mysterio przychodzi „na ratunek” i pozornie niszczy Sandmana. Później Mysterio mówił im, że przybył z alternatywnego wszechświata, walcząc z Żywiołakami, co skłoniło Talosa do rekrutacji Petera Parkera do śledztwa.

W końcu Talos, Soren i Peter dowiedzieli się o spisku Mysterio i o tym że Sandman i inne żywiołaki były tylko androidami używanymi jako część spisku, ku ich oburzeniu.