Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki

Sara Jacobi – egipska magiczka oraz była przywódczyni elitarnego odziału Władimira Mienszykowa. Współpracowała z Apopisem, ale obwiniała rodzinę Kane za jego powstanie.

Biografia

Przeszłość

W przeszłości została zesłana na Antarktydę, ponieważ wywołała tsunami na Oceanie Indyjskim, które zabiło ponad ćwierć miliona ludzi.

Ognisty tron

Jest jednym z magów atakujących Dom Brooklyński (21 nom). Nie wierzy w słowa Sadie oraz Cartera o śmierci Desjardinsa. Następnie ucieka i zaczyna rozpowiadać, że rodzina Kane jest sprawdzą powrotu Apopisa.

Cień węża

Jacobi razem z Kwai prowadzi armię wrogich magów na 1 nom. Zabijają każdego, kto stoi im na drodze. Wysyła Carterowi wiadomość, w której żąda jego podporządkowania. Podczas ataku na 1 nom, poważnie rani Leonida i zostawia go, by mógł umierać powoli i w cierpieniu. Gdy atakuje Sadie, Walt Stone/Anubis wpada w szał, a następnie zabija buntowniczkę.

Wygląd

Miała skórę koloru mleka, spiczaste czarne włosy oraz trwale zaskoczone oczy, które były pokryte dużą ilością kohlu. Przypominała Halloweenowego ghula. Nosiła czyste, białe szaty. Jej śmiech brzmiał jak metal ciągnięty przez piasek.

Advertisement