FANDOM

SAXTON HAAAAAAAAALE!!!

—Znany cytat Saxtona.

Saxton Hale - antagonista występujący w Team Fortress 2.

Saxton Hale jest odważnym Australijczykiem, prezydentem i dyrektorem generalnym Mann Co. oraz gwiazdą wielu serii komiksów. Początkowo uważany za szóstego najbogatszego człowieka w Ameryce, Saxton Hale awansował na czwarte miejsce, zwiększając swoje bogactwo dalej niż piąte i wyeliminował czwartego, zabijając go w pojedynku harpunowym. Jego ulubione rozrywki to walka, picie i walka z dzikimi zwierzętami. W rzeczywistości większość dzieci śpi w nocy z misiem, ale Saxton Hale śpi z prawdziwym niedźwiedziem, którym oswoił podczas pobytu w brazylijskiej dżungli. Jego cechy identyfikacyjne obejmują wąsy, falujące mięśnie, kapelusz wyściełany krokodylem oraz kępkę obracających się włosów na klatce piersiowej w kształcie Australii. Odmawia również noszenia ubrań na górnej części ciała „z oczywistych powodów”.

Saxton jest najnowszym mężczyzną z rodziny Hale, który przejął wodze Mann Co. odkąd Zefeniasz Mann pozostawił swoją własność lojalnemu pomocnikowi i tropicielowi Barnabasowi Hale'owi w swoim testamencie. Jego hałaśliwa obecność jest odczuwalna we wszystkich obszarach firmy, od hasła „Sprzedajemy produkty i walczymy” po Piątków z gorylami zapaśnikami - jego próba budowania morale pracowników. Wypełnia również formularze klientów polami wyboru, aby albo zastraszyć rywali kradnących produkty, albo polecić nowym wynalazcom, którzy przedstawiają mu nowy pomysł na produkt. Jego inspirujący wizerunek znajduje się również w licznych Mann Co. katalogach i materiałach promocyjnych. Jest znany (i obawiał się) ze względu na swoją wiarę w osobiste rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klienta, a jego oficjalna polityka brzmi: „Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony z naszej linii produktów, możesz to zaakceptować!”.

Przedstawiany najczęściej jako antybohater wszechświata Team Fortress 2, jest często wzywany do zadań wymagających brutalnej siły. Społeczność przyznała mu własny tryb gry w Team Fortress 2 wymieniony jako „VS. Saxton Hale” lub „Saxton Hale Arena”, w którym jeden gracz gra Saxtonem Hale'm i walczy z resztą graczy na serwerze ze swoim fatalnym skutkiem pięści.

Umiejętności

Saxton Hale posiada ogromną siłę fizyczną i potrafi zabić wszystko jedną ręką gołymi pięściami. W oficjalnym wideo Jungle Inferno udało mu się zabić jedyny gatunek yeti zestawem potężnych ciosów gołymi pięściami.

Ciekawostki