FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

CHODŹ TU!

—Najsławniejszy tekst Scorpiona

Zemsta będzie moja!

—Tekst Scorpiona z Mortal Kombat (2011)

Scorpion jest nieumarłym wojownikiem ninja i jednym z głównych bohaterów/antybohaterów w serii Mortal Kombat. Nawet jeśli jest neutralne nastawiony, to dokonał pewnych antagonistycznych działań.

Wygląd

Scorpion został przedstawiony na wiele różnych sposobów w całej serii Mortal Kombat, ale najczęściej jest pokazywany w żółtym stroju ninja z czarnymi spodniami, paskiem i podkoszulkiem oraz z żółtą maską nałożoną na twarz. Od czasu do czasu ma też dwa miecze na plecach.

Umiejętności

Kiedy był człowiekiem, słynął ze swojej niesamowitej, niemal oślepiającej szybkości i umiejętności w zabijaniu. Ale kiedy został przywrócony jako demon, zyskał zdolność kontrolowania ognia, teleportowania się i wysuwania kunai (nazywanego "włócznią") z dłoni, wystrzeliwanego w kierunku przeciwnika niczym harpun i przyciągającego go na jego pozycję. Wykonując ten ruch Scorpion zawsze krzyczy "CHODŹ TU!". Może też sprawić, że jego czaszka zacznie płonąć i ziać ogniem.

Ma także bardzo dużą siłę, podobnie jak większość postaci w Mortal Kombat i jest zdolny do odrywania kończyn bez większego problemu. Może także doznać niesamowitej ilości obrażeń, wytrzymać złamanie karku, dźgnięcie swoich narządów i wyłupienie oczu.

W niektórych wcieleniach, w tym w filmach, kunai Scorpiona przypomina szkielet węża ze szczęką pełną ostrych kłów.

Ciekawostki

  • W Mortal Kombat: Deadly Alliance, znajduje się humorystyczna wstawka wideo pt. Cooking with Scorpion.
  • Damnation Charcoal to kolejna, choć fikcyjna, zabawna reklama z udziałem Scorpiona.

Galeria

Linki zewnętrzne