Rząd może panować nad ich ciałami, ale ja zyskam przychylność umysłów i lojalność ludu

— Taśmy Di Ravello, Dzień 19

Sebastiano Di Ravello – był dyktatorem, malowniczych wysp fikcyjnego państwa Medici, Główny antagonista gry Just Cause 3. Medici była jedynym źródłem cennego fikcyjnego surowca przyszłości; Bawaru. Di Ravello zaczął wykorzystywać go do budowy śmiercionośnych broni, w tym Głowicy Bawarowej.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Przejęcie władzy w Medici[edytuj | edytuj kod]

Di Ravello był dyktatorem w ojczyźnie głównego bohatera serii Just Cause – agenta CIA Rico Rodrigueza. Zbrojna dyktatura naciskała na obywateli, kradło prąd z gospodarstw domowych by napędzać własne projekty, mordowało, oraz dopuszczało się licznych zbrodni i publicznych egzekucji. CIA wysłało agenta Rico Rodrigueza do rodzimej Medici, by wspomógł lokalnych Rebeliantów. Mimo iż Rebelia była tam źle zorganizowana,biedna i po prostu słaba, z pomocą Rico udało się zniszczyć Vis Electrę – jedną z ważniejszych elektrowni zasilających wojskowe bazy.

Spalenie Costa Bravy[edytuj | edytuj kod]

Po przejęciu Vis Electry przez Rebeliantów, Di Ravello kazał się stawić w swoim pałacu, byłemu dowódcy placówki, tam popełnił on samobójstwo.

Di Ravello w ramach odwetu rozkazał spalić wraz z mieszkańcami pobliskie miasto Casto Bravo. Rico wraz z przyjacielem z dzieciństwa, Mario, przybyli na miejsce, jednak było już za późno – armia Generała spaliła doszczętnie całe miasto. Za nim zdołali pomóc mieszkańcom nadleciało wojsko dyktatora. Rico z przyjacielem musieli uciec.

Rakieta z bawarem[edytuj | edytuj kod]

Kolejną karą dla ruchu oporu miało być zniszczenie następnego miasta rakietą z bawarem (najpotężniejsze minerały wydobywane wyłącznie na Medici). Agent Rico dotarł jednak to bazy i chwycił się hakiem rakiety, po czym pokierował ją do oceanu ratując życie tysięcy ludzi. Po tym zdarzeniu przyciągnął On uwagę generała.

Rozmowa z Sheldonem[edytuj | edytuj kod]

Jakiś czas później dyktatora odwiedził towarzysz Rico, Tom Sheldon. Rozmawiali oni o interesach i incydencie z zabójstwem rodziców Rico. Sheldon zwrócił uwagę na specjalną jednostkę Di Ravello uzbrojoną w robotyczne pancerze, stojących przy nim.

Atak na więzienie[edytuj | edytuj kod]

Generał widząc znaczne postępy w akcjach rebeliantów, postanowił umieścić w ich szeregach podwójnego agenta, doktora Zeno, który reguralnie raportował dyktatorowi o planach rebeliantów, by ten mógł być o krok przed nimi. Rebelianci długo nie mogli odkryć tego kto jest szpiegiem. Odkryła to dopiero Rosa Manuela, dawna prezydent Medici sprowadzona do kraju przez rebeliantów. Gdy Di Ravello dowiedział się o tym iż został wtrącony do więźnia, rozkazał atak na główną bazę Rebelii. Atak się nie powiódł jednak Zeno zdołał uciec helikopterem, który niedługo później został zniszczony przez Rico podczas pościgu.

Upadek[edytuj | edytuj kod]

Rebelianci z pomocą Rico oraz byłej Pani prezydent Medici zaczęli odnosić coraz większe sukcesy. Gdy oficer jednej z ważniejszych w armii dyktatora baz, przyszedł powiadomić o przejęciu jej przez rebelię, wściekły Di Ravello zatłukł go na śmierć, po czym rozkazał "posprzątać to" podległym sobie wojakom. Oświadczył także że teraz czas na ostateczną bitwę

Walka w Centrum Badań nad Bawarem[edytuj | edytuj kod]

Gdy Rebelianci zdołali przejąć stolicę Medici, Citate De Ravello, jedna z przywódczyń i była główna kierowniczka badań nad Bawarem, dla dyktatora, Dimah, przewodziła atakowi na największą bazę z bawarem w której to znajdował się sam Di Ravello. Wtedy też pojawił się Rico który nalegał na przejęcie bazy i zdobycie informacji o bawaru który mógł pomóc w odbudowie zniszczonej Medici. Dimah nie pozwoliła jednak na to by tak straszna broń wpadła w jakiekolwiek łapska. Jako iż w centrum znajdowały się wszystkie informacje o bawarze i plany śmiercionośnych wykorzystywań surowca, postanowiła się wysadzić, oznaczając swoją placówkę jako cel bombardowania, Rico chciał zaprotestować ale, ta wycelowała i wystrzeliła hak Rico w stronę z przelatujących myśliwców. Po chwili cała placówka wybuchła wraz z Dimah i całą wiedzą o bawarze, cofając badania nad tym surowcem o dekady.

Śmierć[edytuj | edytuj kod]

Podczas gdy lud Medici, świętował zwycięstwo nad reżimem Di Ravello, okupione wielkimi stratami – Rico, Mario oraz dwójka bliskich im przemytników Annika i Teo odebrali sygnał jakoby przed wybuchem Centrum, wyleciał z niego prywatny śmigłowiec. Namierzyli go na wulkanie na obrzeżach Medici. Gdy dotarli na miejsce generał pojawił się i rozpoczął walkę z Rico. Ten strącił jednak jego helikopter na skały wulkaniczne. Di Ravello wychodzi z wraku po czym zaczyna się palić. Staje on przed Rico i stwierdza że zawiódł swój naród. Gdy Rico wymierza w niego broń powiedział mu że to Tom Sheldon stoi za zabójstwem jego rodziców i to On pomógł mu dojść do władzy. Gracz ma wybór, może zastrzelić Di Ravello, lub wysłuchać jego przemowy po której stwierdza: "Mój reżim zaczął się w płomieniach, i zakończy w płomieniach", Generał po czym rzuca się w płomienie.

Galeria[edytuj | edytuj kod]