Senator Stern jest drobną postacią w Iron Man 2, a później stał się pomniejszym antagonistą w Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz, gdzie ujawniono, że jest częścią HYDRY, jak również ich agent.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Iron Man 2[edytuj | edytuj kod]

Senator Stern pojawia się na telewizyjnym przesłuchaniu Senackiego Komitetu Sił Zbrojnych z Justinem Hammerem i Tony'm Starkem. Stern żąda, aby Tony Stark natychmiast przekazał rządowi Iron Mana, ale Tony zna sekrety Justina Hammera i Sterna, więc odrzuca to żądanie i przezabawnie upokarza Sterna i Hammera w krajowej telewizji.

Kiedy Hammer nazwał Ivana Vanko, Stern grał w golfa z Justinem Hammerem.

Po tym, jak Tony i Rhodes pokonali Ivana Vanko i Hammera, Tony poprosił, by Stern osobiście rozdał Tony'emu i Rhodesowi medale i pochwałę, jeszcze raz upokarzając Sterna.

Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz[edytuj | edytuj kod]

Po tym jak Stern opuścił hotel z Jasperem Sitwellem, przytulili się do siebie, a Stern używa tej chwilowej bliskości, by wyszeptać do Sitwella "Hail, Hydra".

Czarna Wdowa i Nick Fury ujawnili tajemnice HYDRY, ujawniając Sterna i wszystkich innych tajnych agentów HYDRA. Po raz ostatni Stern jest widziany, jak zostaje pojmany przez dwóch agentów FBI.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Iron Man 2[edytuj | edytuj kod]

Stern.jpg
Stern1.png
Stern2.png
Stern3.jpg
Stern4.png
Stern5.png
Stern6.png

Stern7.png
Stern8.jpg
Stern9.png
Stern10.png
Stern11.png
Stern12.png
Stern13.png
Stern14.png