FANDOM

Shenhua (シェンホア Shenhoa) jest tajwańską zabójczynią wynajętą przez Ms. Changa i jedną z postaci z mangi i anime Black Lagoon.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Shenhua ma długie czarne włosy, które przebiegają obok pośladków, a grzywka zasłania jej prawe oko. Widywana jest najczęściej w różowo-chińskim Qipao, który pokazuje w całości jej nogi oraz w białej koszulce. Ma pasek trzymający noże do rzucania na obu nogach. Poza tym nosi dwa długie, czerwone kolczyki podobne do chwostów na obu uszach. Ma także pomalowane na czerwono paznokcie, szminkę i eyeliner.

Osobowość Edytuj

Shenhua jest zabójczynią, która dba o swój wygląd, a także jest bardzo dumna ze swojego tajwańskiego dziedzictwa. Z tego powodu zna język angielski wyłącznie na takim poziomie, aby pracować i komunikować się z innymi ludźmi w Roanapurze, i nie dba o gramatykę lub strukturę wypowiadanych zdań. Przez swój łamany angielski zyskała przydomek „Chinglish” od Revy, ale ci, którzy ją dobrze znają, bardziej martwią się jej fachowością w rzucaniu nożami i ostrzami. Jej podstawową bronią są dwa ostrza kukri związane ze sobą długą liną, aby mogła je obracać, rzucać i przyciągać z powrotem do siebie. Jej osobistą filozofią w używaniu takiej broni jest to, że pistolety kończą się wyłącznie na kulach, podczas gdy ostrza i ludzkie ciało nigdy nie zawodzą.

Różnica między jej wersją anime a wersją z mangi dotyczy jej religijności. W mandze wspomniała Edie, że jest taoistką i nie przeszkadza jej zabijanie mniszek. W anime określa siebie jako ateistkę i nie przeszkadza jej to, ponieważ dzięki temu moralność nigdy nie stanowi przeszkody w jej pracy.

Umiejętności Edytuj

Nie wiadomo, czy Shenhua ma jakieś umiejętności w bezpośredniej walce wręcz, choć wydaje się to dosyć prawdopodobne. W anime walczy tylko ostrzami i nigdy nie angażuje nikogo w prawdziwą walkę wręcz. Jedyną osobą, która to robi, jest Frederica Sawyer, która często współpracuje z nią przy pracach „utylizacyjnych”.

Wybraną bronią Shenhua są ostrza, ponieważ, jak ona sugeruje, nigdy nie zabraknie im kul w przeciwieństwie d obroni palnej. Jej podstawową cechą jest para ostrzy w stylu Kukri przymocowanych do długich skórzanych pasków. Po ich załączeniu zasięg jej broni nie jest już ograniczony zasięgiem jej ramion. Może rzucić nożami i przyciągnąć je z powrotem w swoje ręce.

Inną bronią, której używa Shenhua, jest zestaw noży do rzucania Feidao, które trzyma w pasach wokół nóg. Jest śmiertelnie precyzyjna, nawet jeśli rzuca kilkoma nożami naraz.