FANDOM

Shou Tucker jest pomniejszym antagonistą w anime Fullmetal Alchemist z 2003 roku. W przeciwieństwie do swojego odpowiednika z mangi i anime Brotherhood, ta wersja żyje i próbuje się nawrócić.

Biografia

Tucker zostaje przedstawiony po raz pierwszy jako badacz wojskowy, który przyjmuje Edwarda i Alphonse'a Elrica do swojego domu podczas nauki do egzaminu na Państwowego Alchemika. Oboje zaprzyjaźniają się z córką Shou, Niną i psem rodzinnym Alexandrem. Tucker ujawnia braciom Elric aspekty swojej przeszłości, w tym fakt, że opuściła go żona. Nazajutrz Tucker stworzył chimerę, która przyniosła mu licencję, choć głodowała i umarła później.

Pod wpływem stresu wywołanego przez Basque'a Granda, Tucker jest zmuszony stworzyć kolejne arcydzieło, aby odnowić licencję i znieść groźbę eksmisji. Obawiając się bezpieczeństwa swojej córki, Shou zaczyna tworzyć nową chimerę. Edward i Alphonse obserwują to, ale są przerażeni, gdy nazywa Edwarda „Wielkim Bratem” (przezwisko Niny dla Edwarda). Obaj zdają sobie sprawę, że chimera jest hybrydą Niny i Alexandra, alchemicznie połączonych ze sobą. Edward zdaje sobie sprawę, że chimera z przeszłości była tak naprawdę żoną Tuckera i rzuca się na niego. Alphonse powstrzymuje szaleństwo Edwarda, a Tucker zostaje aresztowany przez wojsko.

Tucker zostaje aresztowany i zabrany przez żołnierzy wraz z Niną/Alexandrem Chimerą. Nie chcąc, by stała się eksperymentem wojskowym na rozkaz Granda, Edward używa alchemii, aby spowodować awarię ciężarówki z Tuckerem, uwalniając Ninę. Pomimo wysiłków Edwarda, Nina natyka się na Scara i uśmierca chimerę, wyczuwając jej ból. Tucker zostaje zatrzymany i podobno stracony przez pluton egzekucyjny.

Ujawniono jednak, że zamiast tego Tucker został badaczem i przedmiotem badań w Piątym Laboratorium w tym anime. W tym czasie stworzył chimery, które miały być używane przez wojsko jako broń i jako jedyny w większości mógł je kontrolować. Podczas tego procesu Tucker połączył się z psim bytem w rodzaju odwrotnego ukrzyżowania, stając się monstrualną chimerą z połączonymi alchemicznie okularami, mówiąc jedynie szeptem. Tucker pomaga homunculusom, wierząc, że ich natura zapewni wgląd w to, jak przywrócić Ninę do życia. Pokazano go z lalkami swojej zmarłej córki, zdeterminowanym, by ją sprowadzić z powrotem i wykorzystać jako naczynia dla swojej duszy.

Po ataku na Piąte Laboratorium Tucker dołącza do chimer pracujących dla Greeda, aby uzyskać więcej informacji w zamian za działanie jako lekarz dla chimer. Po klęsce Greeda i śmierci większości chimer, idzie pod służbę Franka Archera, wciąż zdeterminowany, by przywrócić córkę, korzystając z zasobów dozwolonych przez Archera przywracającego Tuckerowi licencję. Kiedy Alphonse ma Kamień Filozoficzny wszczepiony w jego ciało po walce pomiędzy Solfem J. Kimbleyem i Scarem, Tucker oszukuje Alphonse'a pod pretekstem nauczenia go, jak go używać. Wbrew wszystkiemu Tuckerowi udaje się przeprowadzić pierwszą bezbłędną ludzką transmutację, ale z powodu braku woli lalka Niny pozostaje w stanie przypominającym zombie. Próbuje wykonać kolejny krok w tym procesie, ale zostaje powstrzymany przez Sloth, która okrutnie wskazuje na swoją porażkę i zabiera Alphonse'a.

Ostatni raz, gdy Tucker jest widziany w serii, zapisuje równania na ścianie, wciąż próbując odkryć kolejny możliwy sposób na ożywienie swojej córki.