FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Jesteśmy Siódemką, najpotężniejszymi na Ziemi, obrońcami niewinnych, skurwysynu!

Przejrzysty atakujący Hughiego

Siódemka - była organizacją stworzoną przez Vought-American oraz jest antagonistyczną frakcją w serii komiksów Chłopaki.

Biografia Edytuj

Komiks Edytuj

Siódemka została stworzona przez nazistów podczas II wojny światowej przy użyciu substancji zwanej Mieszanką V. Ich nazwa pochodzi od tego, że siedem kobiet, urodziły członków tej grupy.

Drużyna ta została stworzona po to, aby Vought-American mogło zarobić, manipulując opinią publiczną, aby wierzyli, że są grupą superbohaterów. Jednak z powodu wychowania Siódemki i chorób psychicznych zostali skorumpowani, a wielu członków popełniło wiele przestępstw, takich jak morderstwa, gwałty, a nawet nieudane próby ratowania ludzi, które doprowadziły do ​​śmierci niezliczonych niewinnych.

W komiksach Siódemka rozpadła się po śmierci Ojczynosław z rąk Mrocznego Cienia, zanim został zabity przez wojsko USA.

Serial Edytuj

W serialu o tej samej nazwie, Siódemka jest grupą skorumpowanych superbohaterów (powszechnie znanych jako „Supki”), z których większość zajmowała się jedynie utrzymywaniem swoich wizerunków publicznych niż ratowaniem niewinnych. Przeciwstawiła się im tytułowa grupa osób, która chciała ich zdemaskować. Grupa ta, była potajemnie wspierana przez członkinię Siódemki - Gwiezdną, która natychmiast była zszokowana ukrywaniem prawdziwej natury Siódemki po dołączeniu do drużyny.

Galeria Edytuj

Komiks Edytuj

Serial Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Siódemka jest mroczną parodią drużyn od, takich jak Liga Sprawiedliwości i Avengers.