FANDOM

Sidney Pen, znany również jako Grubas - mniejszy antagonista w grze Mafia II i pojawia się jako cel w piątym rozdziale „Piła”. Był współpracownikiem Dona Alberto Clemente.

Biografia

Wczesne życie

Sidney Pen jest skorumpowanym biznesmenem i współpracownikiem Dona Alberto Clemente w Empire Bay. Obaj pokłócili się w 1939 roku, kiedy Sidney otworzył gorzelnię na Sand Island i odmówił Clemente udziału w akcji. Clemente próbował zamordować Sidneya, ale jego ludzie nie wykonali zadania i ostatecznie zostali zabici.

Śmierć

W 1945 roku Soldato Clemente Henry Tomasino zostaje zatrudniony do zabicia Pena, a jego współpracownicy Joe Barbaro i Vito Scaletta działają jako wsparcie. Henry informuje parę o Penie, stwierdzając, że był niedoceniany w przeszłości, ale był pewien, że go złapią. Henry wynajął mieszkanie po drugiej stronie ulicy od gorzelni Pena. Kiedy przybył ze swoimi uzbrojonymi strażnikami, próbowali go zabić, ale uciekł do środka, zmuszając całą trójkę, by go ścigali pieszo. Po zastrzeleniu i zabiciu jego ludzi, w końcu go osaczają. Pen błaga o życie, jednak Henry wkłada broń do jego ust i przygotowuje się do zabicia go. Ale Penowi udaje się postrzelić Henry'ego w nogę ukrytym pistoletem, co powoduje, że Joe i Vito strzelają do niego, w końcu go zabijając.