FANDOM

Powiedz mi, czego dokładnie chcesz, a ja ci szczegółowo wytłumaczę, dlaczego tego nie dostaniesz.

—Simeon do Franklina

Simeon Yetarian - mniej ważny antagonista w Grand Theft Auto V i pracodawca w Grand Theft Auto Online.

Głosu podłożył mu Demosthenes Chrysan.

Biografia Edytuj

Simeon to sprzedawca samochodowy o pochodzeniu ormiańskim. Jego działalność jest jednak nieuczciwa; sprzedaje samochody ludziom, którzy nie mogą sobie na nie pozwolić, a następnie je przechowuje.

W liberalnej atmosferze Los Santos nauczył się wykorzystywać swoją przynależność etniczną na swoją korzyść i oskarżać każdego, kto sprawia mu kłopot z rasizmem.

Grand Theft Auto Online Edytuj

Simeon pojawia się w GTA Online i daje protagoniście kilka zadań, ponieważ uważa, że ​​ma długi, po tym, jak dał mu bezpłatne ulepszenia samochodu w Los Santos Customs. W tym trybie nazywa siebie „wujem” głównego bohatera.

Grand Theft Auto V Edytuj

Simeon zatrudnił Franklina Clintona i Lamara Davisa jako mężczyzn repo (jego jedyni pracownicy obok niewidocznego siostrzeńca, Sacha). Po raz pierwszy widziany jest przy sprzedaży samochodu dla Jimmy'ego De Sancie. Po tym, jak nazwał Franklina „pracownikiem miesiąca”, wysyła Franklina i Lamara na terytorium kontrolowane przez Vagosów w celu przejęcia motocykla. Po strzelaninie z członkami gangu Vagos, Lamar postanawia zatrzymać motocykl. Następnie Simeon zarzuca Franklinowi, że go okradł, i nakazuje mu odsprzedać żółtego SUV-a, który został sprzedany Jamesowi De Sancie. Chociaż Franklin odzyskuje SUV-a, Michael De Santa, który widział go i schował się na tylnym siedzeniu, zasadził się na niego. Michael informuje Franklina, że ​​James nie mógł mieć jeszcze problemów, ponieważ właśnie dostał samochód i oskarża Simeona o oszustwo kredytowe. Zmusza Franklina do wjechania samochodem przez okno salonu Simeona; Michael daje pieniądze Franklinowi i atakuje Simeona. Później Simeon dzwoni do Franklina i grozi mu za to, co zrobił.

Jeśli albo Michael, albo Franklin wejdą do jego sklepu w czasie między „Komplikacjami” a „Panem Philipsem”, będą traktowani jak wrogowie, a kilku uzbrojonych mężczyzn spróbuje ich zabić. Simeon może zostać zabity podczas tego wydarzenia. Po zabiciu strażników Yetarian albo wybiegnie ze sklepu, albo skuli się i ukryje w swoim biurze, gdzie może zostać skonfrontowany i zabity, choć nadal wysyła wiadomości Bleeter i Lifeinvader do końca głównej historii. Tak czy inaczej, to losowe spotkanie będzie jego ostatnim fizycznym pojawieniem w grze.