FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Siostra Friede jest postacią i bossem z dodatku Ashes of Ariandel do gry Dark Souls III.

Wygląd Edytuj

Friede nosi szaro-białą suknię z kapturem i jest uzbrojona w długą, lodową kosę. Ma spore oparzenia po prawej stronie twarzy.

Historia Edytuj

Friede była najstarszą z trzech sióstr, które założyły Czarny Kościół Londoru (pozostałe dwie to Yuria i Liliane). Była również Nierozpaloną, co sugeruje, że próbowała zjednoczyć Pierwszy Płomień lub uzurpować go, co ostatecznie się nie powiodło.

Porzuciwszy Czarny Kościół, Friede natknęła się na namalowany świat Ariandel. Tam oszukała dobrego Ojca, przekonując go, że jedynym sposobem na ocalenie tego miejsca jest stłumienie ognia jego własną krwią i doprowadzenie świata w obrazie do zgnilizny.

Pomimo ostrzeżeń, Siostra Friede została ostatecznie zmuszona do wyciągnięcia kosy i konfrontacji z wtrącającym się Nierozpalonym. Poprosiła więc Ojca, aby odwrócił wzrok od nadchodzącej rzezi. Kiedy Friede została pokonana, rozwścieczony Ojciec rozpalił ogień, desperacko próbując ożywić córkę. Odrodzona Friede wstała ponownie, walcząc u boku Ojca. Po drugiej porażce, Elfriede powstała jeszcze raz i zaczęła w walce używać ognia przesiąkniętego mrokiem, aby ostatecznie rozprawić się z problemem i nie dopuścić do zastąpienia namalowanego świata nowym.

Moce i umiejętności Edytuj

Siostra Friede ma różnorodne ataki począwszy od umiejętnego posługiwania się kosą do stawania się niewidzialną, aż do zamrażania podłogi i wysadzania jej przez to. Podczas trzeciej fazy walki zaczyna używać ognia przepełnionego mrokiem, a niektóre z jej ataków mają zwiększony zasięg. Friede staje się również dużo bardziej agresywna.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj