FANDOM

To Edki!

—Siostry Ohydki widzące Edów

Siostry Ohydki to główne antagonistki występujące w serialu animowanym Ed, Edd i Eddy, które w filmie Ed, Edd i Eddy, Wielkie Kino z 2009 roku, stały się antagonistkami drugoplanowymi aż w końcu antybohaterkami. Są to trzy siostry, mieszkające w parku przyczep Park n’ Flush w pobliżu Zaułka i sieją strach pośród dzieciaków go zamieszkujących. Kochają one trójkę Edów bez wzajemności, którzy panicznie się ich boją jednak nie przeszkadza to im w przymusowych pocałunkach. W angielskiej wersji językowej, głosu użyczyły im: Janyse Jaud dla Lilki, Kathleen Barr dla Mańki i Erin Fitzgerald dla Majki. W polskiej wersji językowej, głosu użyczyły im: Anna Ułas dla Lilki, Mirosława Niemczyk dla Mańki i Anna Apostolakis dla Majki.

Osobowość

Każda z sióstr, wybrała sobie jednego z Edów na chłopaka i przyszłego męża (blondynka Majka wybrała sobie mało rozgarniętego Eda, niebiesko-włosa Mańka wybrała sobie inteligentnego Chudego Edda, a ruda Lilka wybrała sobie wybuchowego Eddy’ego) a jeśli chodzi o ich ogólny charakter to są one brutalnymi, bezlitosnymi, sadystycznymi i wrednymi dziewczynami w Peach Creek, które uwielbiają dręczyć dzieci nie tylko z zaułka, ale i w szkole, do której chodzą.

Faktem jest to, że siostry Ohydki mają jedną matkę, ale różnych ojców, co sugeruje, że są przyrodnimi siostrami. To potwierdza fakt w tym, że prawie wcale nie są do siebie podobne.

Biografia

Siostry Ohydki po raz pierwszy pojawiły się w odcinku Ohydne Rendez-vous gdzie mieszkają w parku przyczep "Park n' Flush". Pomimo faktu, iż siostry są szalenie zakochane w trzech Edach to nie przeszkadza im to w ich ciągłym stalkingu, dręczeniu i torturach, a tortury to zazwyczaj zbyt przesadne i nachalne całowanie i przytulanie wręcz podchodzące pod molestowanie seksualne. Najprawdopodobniej takie zachowanie zostało spowodowane tym, że Edki za bardzo nadużyli ich gościnności w pierwszym odcinku to i tak ich odpowiedź na ich zachowanie jest bardzo nie na miejscu.

W wielu odcinkach, w których występują siostry, Edki są przez nie dręczeni, zastraszani oraz na samym końcu obsypani obleśnymi pocałunkami często na całej twarzy. Mimo iż każda ze sióstr ma swojego upatrzonego "chłopaka", to Eddy jest przez nie najbardziej dręczony. Z naturalnych powodów, wszystkie dzieciaki z Zaułka się ich boją, nawet Ci najagresywniejsi jak Kevin lub Sarah lub najsilniejsi jak Rolf. Gdy Ohydki postanowią zrobić sobie urlop to nie muszą daleko jechać gdyż wybierają się w podróż w swojej przyczepie wprost do ogródka Eddy’ego, gdzie robią mu wjazd na chatę naśmiewając się z jego rzeczy oraz "zbierając pamiątki z wakacji", które są po prostu zabranymi rzeczami z jego pokoju (i nie tylko jego, gdyż Mańka pokazała rzeczy zabrane z domu Chudego Edda).

W wielu odcinkach pokazane jest jak bardzo potrafią być silne, brutalne i bezwzględne. Jak wtedy, gdy zdemolowały a nawet kompletnie zniszczyły cały Zaułek w poszukiwaniach ich bezcennego skarbu, czyli statku w butelce (który został zabrany przez Eda podczas lunatykowania), a w wyniku ich szału poszukiwań cały Zaułek wyglądał jak w postapokaliptycznym filmie.

Ohydki są niemalże na równi jeśli chodzi o cechy charakterów Edów a uczucia do nich wahają się pomiędzy nienawiścią a miłością. Czasem, Ohydki traktują Edów jak swoją własność, innym razem pragną ich miłości i chcą być przez nich kochane a jeszcze innym razem po prostu się nad nimi znęcają. W ich pierwszym wystąpieniu, Ohydki wydawały się być przyjaznymi dziewczynami, które wyprały brudne ubrania chłopców oraz przygotowały dla nich ich słynne burgery. Po czym wystroiły się i chciały aby ci docenili ich starania. Jednak Edki nic nie robili sobie z ich trudu, a nawet zaczęli im rozkazywać co sprawiło, że Ohydki poczuły się odrzucone i bardzo dotknięte i doszły do wniosku, że będą dręczyć Edków dla czystej frajdy.

Po za dręczeniem Edów i innych dzieciaków, Ohydki robią to co inne nastolatki, czyli malowanie paznokci, stylizowanie włosów i czytanie czasopism dla dziewczyn. W ich przyczepie można znaleźć mnóstwo nautycznych (mających coś wspólnego z morzem), czyli wielkiego miecznika, kotwicę, hełm nurka oraz statek w butelce – ich największy skarb. Jednak mocno kolidują z reklamami części samochodów, perfumom ich własnej marki oraz zamiłowaniem do bicia się między sobą.

Ed, Edd i Eddy: Wielkie Kino

W filmie, Siostry Ohydki mają rolę antagonistów drugoplanowych a pod koniec stają się antybohaterkami. W filmie, Ohydki pojawiają się po raz pierwszy gdy robią pranie tuż przed swoją przyczepą, gdy Sarah i Jimmy starają się wymknąć z Zaułka by szukać Edów i zobaczyć jak inne dzieciaki spuszczają im ogromny łomot za zniszczenie Zaułka przez ostatni przekręt. Sarah i Jimmy wchodzą do parku przyczep ale przez przypadek Jimmy wpada prosto w ich ręce. Sarah nie mogąc pozwolić na to, by Ohydki zrobiły krzywdę Jimmy’emu staje w jego obronie co kończy się tym, że Sarah również zostaje złapana. Po krótkim wywiadzie, Jimmy wyjawia im, że dzieci z Zaułka chcą znaleźć a następnie dać im porządny łomot Edom za ich ostatni przekręt. Zdeterminowane by ocalić ich "chłopaków", Ohydki wyruszają im na ratunek biorąc Sarę i Jimmy’ego jako ich woły pociągowe. Dzięki pomysłowości Sary, udaje im się uciec z ich szponów, co sprawia, że Ohydki mają cel drugorzędny – dorwać Sarę i Jimmy’ego.

Podczas poszukiwań Edów, Ohydki znajdują i porywają Kevina, Nazz i Rolfa gdyż Ci chcą skrzywdzić ich "mężczyzn". W końcu udaje im się znaleźć Edów w wesołym miasteczku tuż przed przyczepą Brata Eddy’ego. Dziewczyny pokazują im, że udało im się zwinąć pościg za nimi, mówiąc im, że się o nich troszczą. Są też gotowe "odebrać swoją nagrodę", aż pojawia się Brat Eddy’ego. Po zobaczeniu tego jak bardzo Brat Eddy’ego znęca się nad swoim młodszym bratem, inne dzieci tak jak i Ohydki są przerażone jak i zniesmaczone jego zachowaniem. Rozwścieczona Lilka jest gotowa pobić, brata Eddy’ego by go obronić, ale Majka i Mańka trzymają ją by ten nie zrobił jej krzywdy. Ich strach zostaje zwiększony gdy widzą, że Chudy Edd zostaje pobity. Gdy brat Eddy’ego zostaje ogłuszony i pokonany, a inne dzieci opuszczają wesołe miasteczko z Edami jako ich nowymi przyjaciółmi, Ohydki wciągają go do jego przyczepy gotowe torturować go w dość dwuznaczny sposób.

Siostry

Lilka

Lilka to najstarsza z sióstr a zarazem jest najbardziej dominująca i rozkazująca z całej trójki. Jest też najagresywniejsza, najbardziej bezlitosna i najłatwiej wpada w gniew. Bardzo często mówi swoim siostrom co mają robić, dokąd iść i odgrywa funkcję liderki. Jest bardzo niebezpieczna gdy wpada w złość gdyż nie myśli wtedy racjonalnie. Podoba jej się Eddy, który tak samo jak ona łatwo wpada w gniew.

Mańka

Mańka jest średnią ze sióstr i jest uważana za najmądrzejszą. W przeciwieństwie do Lilki, Mańka częściej myśli i zastanawia się nad następnym ruchem zamiast działać w impulsie. Jednak nie zmienia to faktu, że bardzo łatwo wpada w furię gdy coś ją naprawdę zdenerwuje. Potrafi też być bardzo zazdrosna. Mańka bardzo ładnie maluje co może oznaczać, że jej hobby to malarstwo. Ma najkrótsze włosy, które mają unikalny niebieski kolor. Podoba jej się Edd, który poza intelektem jest jej całkowitym przeciwieństwem.

Majka

Majka to najmłodsza z sióstr i jest "stereotypową blondynką". Majka jest bardzo wesoła, ale i naiwna i dość mało rozgarnięta. Jest też "najmilsza" z sióstr, ale gdy coś ją zdenerwuje potrafi wpaść w wielki szał. Pomimo swojej głupoty, Majka posiada rozległą wiedzę w dziedzinie chemii. Podoba jej się Ed, który tak jak ona jest mało rozgarnięty i bardzo wesoły. W przeciwieństwie do starszych sióstr, Majka naprawdę lubi Eda a nie ideę gnębienia go ponieważ sama z własnej woli chciała mu dać kartkę na Walentynki i gdy ją odrzucił była załamana i płakała w samotności z tego powodu.

Galeria

Ciekawostki