FANDOM

Zobacz inne pojęcia – Deathstroke

Slade – główny antagonista (później drugorzędny) serialu Młodzi Tytani. Jego pierwszym celem był Robin z którego chciał zrobić swojego ucznia. Później to Terra stała stała się jego uczennicą.

W czwartym sezonie wskrzeszony przez Trygona i obdarzony przez niego mocą pirokinezy (kontrolą nad ogniem) oraz zdolnością lotu. Później jednak został pozbawiony tych umiejętności.

Był przez krótki czas widziany w piątym sezonie rozmawiając z Bestią o Terrze. Nie wiadomo jednak czy było to naprawdę czy tylko to była halucynacja.

Cechy Edytuj

Slade na pierwszy rzut oka przypomina szaleńca, ale jest znakomitym strategiem i potrafi wymyśleć efektowną taktykę. Jest silny i inteligentny. Mimo iż wygląda na człowieka opanowanego zna sztuki walki i nie znosi przegrywać. Żeby osiągnąć swój cel nie cofnie się przed niczym.

Zdolności Edytuj

  • Nadludzka zwinność
  • Nadludzka kondycja
  • Regeneracja

Wygląd Edytuj

Jest on wysokim mężczyzną o potężnej budowie. Najprawdopodobniej jest łysy. Nosi na sobie maskę; po jednej stronie jest ona brązowa i ma oko, a drugiej czarna już bez oka. Nosi zbroję koloru srebrnego odkrywającą pierś pod, którą jest czarny obcisły kostium.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma wiele cech wspólnych z Robinem. Mimo iż chłopak na początku się tego wypiera przyznaje w końcu, że są do siebie podobnie, ale mówi, że on w przeciwieństwie do niego ma przyjaciół.
  • Znajomość Terry i Slade'a w serialu jest inspirowana na komiksie Młodzi Tytani: Kontrakt Judasza.

Galeria Edytuj