Do szablonu +18.png
Uwaga!

Slan jest jedną z głównych antagonistek w mandze i anime Berserk. Pojawia się ona w postaci sukkuba z czarnymi skrzydłami i jasnymi włosami. Jej imię zostało zaczerpnięte z powieści Slan autorstwa A.E. van Vogta.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Slan najczęściej przybiera postać sukkuba o czarnych skrzydłach i włosach przypominających pnącza. Jej skrzydła są zawsze na jej plechach i ustawiają się w charakterystyczny sposób, co jest jedną z jej najbardziej rozpoznawalnych cech.

Jedynym ubraniem, które nosi na sobie jest gorset, obejmujący tylko jej tułów poniżej sporych, odsłoniętych piersi.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Jest sadomasochistką, która żyje w okrucieństwie i ma wpływ na tych, którzy ją obserwują. Wydaje się być niesamowicie zafascynowana Gutsem, kiedy manifestuje się w Qlippoth, aby stawić mu czoła. Wykazuje głównie zainteresowanie jego niesamowitą siłą i zdolnością przetrwania. Wydaje się być też nim zauroczona, mówiąc do niego "Kochanie" i najpewniej czerpie przyjemność ze wszystkich negatywnych uczuć, jakie targają głównym bohaterem. Próbuje także skusić go do zdobycia behelitu w jego posiadanie.

Zdolności[edytuj | edytuj kod]

Ma umiejętność manifestowania się w świecie fizycznym. Ostatni raz użyła tej umiejętności, kiedy przeniosła się do Qlippoth, gdzie zmierzyła się Gutsem. Potrafi też tworzyć potwory z powietrza. Podobnie jak pozostali członkowie Ręki Boga, potrafi widzieć przyszłość i manipulować ofiarami.