FANDOM

Soundwave – powracający, wspierający antagonista w filmie Transformers: Zemsta upadłych oraz Transformers: Dark Of The Moon.

Biografia Edytuj

Transformers: Zemsta upadłych Edytuj

Soundwave potwierdza.

—Pierwsze słowa Soundwave'a w Zemście Upadłych.

Soundwave został obudzony przez Wheeliego, który odnalazł Mikaelę Banes. Polecił mu odzyskać kawałek Wszechiskry znajdujący się w jej posiadaniu. Jakiś czas później przyczepił się za pomocą swoich macek do rządowego satelity i zaczął ściągać z niej informacje. Udaje mu się pozyskać z niego informacje, takie jak lokalizacja innego fragmentu Wszechirksy w e Diego Garcia i szczątki Megatrona pod głębi Laurentańskiej. Czekając do zmroku, Soundwave sformułował plan, wyrzucając Ravage'a, by zaatakował bazę NEST i zdobył fragment znajdującej się tam Wszechiskry. Po pomyślnym odnalezieniu ponownie wysyła Ravage na statek towarowy przewożący pojazdy Constriuctony, które przywróciły Megatrona do życia. Pozostał w kosmosie, hakując satelitę, do którego był przywiązany. Po tym, jak Megatron ostatecznie zabił Optimusa Prime'a i zdecydował się ujawnić obecność Decepticonów na Ziemi, Soundwave wydał rozkaz mobilizacji Decepticonom oczekujących na Nemezis i następnie zhakował satelitę, aby pokazać obraz Upadłego wygłaszającego przemowę. Udało mu się wyśledzić rodziców Sama w Paryżu i zadzwonił do nich żądając wyjawienia miejsca pobytu Sama. Matka Sama - Judy nie mogła zrozumieć języka Decepticona i odrzuciła telefon, sądząc, że jest to perwersyjny telefon od zboczeńca, przez co Decepticony postanowiły użyć ich jako zakładników.

Kiedy CIA udaje się zlokalizować miejsce pobytu Sama w Egipcie za pomocą kamery bezpieczeństwa, Soundwave przejął te informacje i natychmiast przekazał je Decepticonom. Soundwave następnie zablokował satelity pokrywające obszar egipski, dzięki czemu rzeczy wyglądają normalnie. Przez resztę filmu nie jest już widziany.