FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Mój drogi władca, największy z królów. W budowę Eleum Loyce przelał swoją prześwietną duszę... i powstrzymał pochód Chaosu. Jednak Chaos wciąż był nienasycony. Król musiał poświęcić swą duszę.

—Alsanna, cicha wyrocznia

Spalony Król Kości Słoniowej jest tytułowym antagonistą w dodatku Crown of the Ivory King do gry Dark Souls II. Był on niegdyś królem Eleum Loyce, jednak później został spaczony przez Stary Chaos.

Wygląd Edytuj

Ostatni przeciwnik na drodze do Korony Króla Kości Słoniowej to wysoka, okazała postać, dzierżąca olbrzymi miecz. Jest strzeżony przez wielu swoich niegdysiejszych rycerzy, którzy zrobią wszystko co w ich mocy, by ochronić Króla.

Biografia Edytuj

Król Kości Słoniowej był niegdyś władcą Eleum Loyce. Mówi się, że jego początki sięgają królestwa Forossy, gdzie służył jako rycerz wysokiej rangi. Król Kości Słoniowej został opisany jako współczujący i silny władca, zawsze w gotowości, by w razie potrzeby jako pierwszy dobyć miecza, dla dobra swojego ludu i ojczyzny. Kiedy zagubione dziecko Mroku o imieniu Alsanna szukała dla siebie wsparcia u potężnego króla, zaoferował jej bezpieczeństwo i schronienie pomimo możliwej wiedzy o jej prawdziwej naturze.

W nieznanym momencie, głęboko pod ziemią odkryto Stary Chaos. Legenda głosi, że Król Kości Słoniowej użył swojej wielkiej duszy do budowy Eleum Loyce i powstrzymania rozprzestrzeniającego się Chaosu. Wielka katedra została wzniesiona, aby uspokoić szalejący płomień, lecz Chaos nie został nasycony. Jako środek ostrożności, liczni rycerze i golemy zostały umieszczone w całym garnizonie, aby pokierować rozprzestrzenianie się płomieni pod jego rozkazem. Innym rycerzom nakazał wyruszyć w głębiny Chaosu, aby zgładzić żyjące tam okropieństwa, lecz żaden z nich nie powrócił.

Ostatecznie Król Kości Słoniowej wyczuł degradację swojej duszy i bez słowa opuścił Eleum Loyce, pozostawiając wszystko Alsannie. Odbył podróż w głębiny Chaosu ze swoimi, gdzie został spaczony przez płomienie wraz z garstką swoich rycerzy, resztę pozostawił ukochanej. W pewnym momencie po odejściu króla, otworzyły się bramy miasta z kości słoniowej, a ziemia stała się zimna i martwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy król ginie, krzyczy "Alsanna!".
  • Podobnie jak rycerz oparów oraz opiekun tronu, Król Kości Słoniowej dzierży swój wielki miecz w lewej ręce.
  • Król Kości Słoniowej ma siedem zwierząt, których używa do różnych czynności w swoim królestwie. Tylko Aava, która strzeże wejścia, oraz Lud i Zallen, którzy zabijają wygnanych, są spotykani przez gracza.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj