FANDOM

Stephen - drugorzędny antagonista w z 2012 roku Django.

W jego rolę wcielił się Samuel L. Jackson.

Historia Edytuj

Stephen okazuje się być niewolnikiem na plantacji i jest bardzo bliski i lojalny wobec swojego pana, Calvina Candie. Mimo, że sam jest czarnym człowiekiem, dręczy innych czarnoskórych niewolników i jest niezadowolony z tego, że Django jedzie na koniu. Stephen wcześniej ukarał niewolnika o imieniu Broomhilda, która jest żoną Django, za próbę ucieczki, zamykając ją w pomieszczeniu. Po zauważeniu związku między Django i Broomhildą onieśmiela i pyta ją, czy go zna. Później Stephen informuje swojego przyjaciela, że ​​Django i dr Schultz próbują zabrać Broomhildę z Candieland, co szybko ujawnia znacznie ciemniejszą stronę Candie. Po tym, jak Candie zostaje zastrzelony, dotknięty smutkiem Stephen kołysze ciało swego martwego przyjaciela w ramionach. Po tym, jak Django masakruje większość popleczników Calvina, Stephen zmusza go do poddania się, grożąc zastrzeleniem Broomhildy. Django jest związany i ma być torturowany, ale Stephen decyduje, że bardziej odpowiednią karą byłoby odesłanie go na śmierć do pracy z innymi niewolnikami w LeQuint Dickey Mining Company. Django ucieka swoim prześladowcom i wraca do Candieland po pogrzebie Calvina, konfrontując Stephena i jego zwolenników w rezydencji. Mówi wszystkim niewolnikom, z wyjątkiem Stephena, aby dotarli jak najdalej od plantacji, na co się zgadzają. Następnie Django zabija pozostałych popleczników, w tym siostrę Calvina. Stephen spokojnie odrzuca swoją laskę i Django strzela Stephenowi w oba kolana, sprawiając, że pada na ziemie. Gdy obezwładniony Stephen leży na podłodze Django, zapala wiązkę dynamitu przed wyjściem z rezydencji. Następnie on i Broomhilda obserwują, jak rezydencja w Candieland, w której wciąż znajduje się Stephen, zostaje zniszczona przez wielką eksplozję.