FANDOM

Steppenwolf – główny antagonista pojawiający się w filmie Liga Sprawiedliwości z 2017 roku. Jest potężnym wojownikiem, który odwiedza różne i je niszczy. Jest także przywódcą Parademonów.

Biografia

Wczesne życie

Steppenwolf urodził się wiele tysięcy lat temu na odległej planecie Apokolips, ostatecznie stając się heroldem i zastępcą swego bratanka, Darkseida.

Gdy minęły tysiąclecia, Steppenwolf przystąpił do krucjaty Darkseida, atakując i przejmując inne światy. W trakcie tego procesu spotka się i stoczy walkę z członkami oporu Korpusu Zielonej Latarni, a ostatecznie zwyciężył za każdym razem. Podczas swojej pierwszej ziemskiej krucjaty łatwo zabił obcą Zieloną Latarnię, która przybyła na pomoc Amazonkom.

Inwazja na Ziemię

Podczas inwazji na Ziemię ponad 30 000 lat temu, jego mistrz Darkseid nakazał Steppenwolfowi podbój Ziemi, a on zmierzył się z połączonym sojuszem armii ludzi, Amazonek i Atlantydów, wraz z co najmniej jedną Zieloną Latarnią, a także Zeusem, Aresem i Artemidą. Steppenwolf zaczął łączyć Mother Boxy, aby przerobić planetę przedłużenie istnienia Apokaliptian i zamienić ludzi w Parademony. Ostatecznie jednak, gdy Steppenwolf z powodzeniem zabija Zieloną Latarnię, jego inwazja się nie udaje - jego pancerniki zostają zniszczone przez Artemidę, a Ares rani go w walce, podczas gdy Zeus rozrywa Mothex Boxy, zabija kilku Apokoliptiańskich kapłanów i pokonuje Steppenwolfa, zmuszając Nowego Boga do wycofania się z planety w pośpiechu, przez co Steppenwolf nie mógł zabrać Mother Boxów.

Powrót na Ziemię

Steppenwolf wahał się, czy nie powtórnie zaatakować szybko, wiedząc, że Starzy Bogowie będą go tylko pokonać, więc czekał, aż Ziemia uwolni się od wystarczająco silnych obrońców. Po śmierci Starych Bogów, wciąż czekał, ponieważ Ziemia była chroniona przez Supermana, który mógłby go także pokonać. Prawdopodobnie Steppenwolf dowiedział się o śmierci Supermana, kiedy skontaktował się z nim Lex Luthor za pomocą Kryptoańskiego statku. Wtedy to też zdecydował się na ponowny atak na Ziemię. Razem ze swoimi Parademonami przybył i zaczął poszukiwać Mother Boxów, a także porywać pracowników STAR Labs.

Polowanie na Mother Boxy

Steppenwolf powrócił na Ziemię, aby polować na Mother Boxy. Najpierw atakuje Amazonki. Gdy one próbują go zatrzymać, on wzywa Parademony i wszyscy zaczynają walczyć. Gdy próbuje dotknąć swojej zdobyczy, Amazonki go powstrzymują. W tym czasie Hippolita bierze Mother Box i ucieka. Steppenwolf zaczyna ją gonić i zabija po kolei wszystkie Amazonki. Chwilę później odbiera Mother Box i odchodzi.

Steppenwolf następnie udaje się do Atlantydy, gdzie atakuje Merę i żołnierzy Atlantydy, Mera próbuje go powstrzymać, używając wodnego tornada, aby go przytrzymać, ale Steppenwolf się z tego wydostaje i spotyka się z Arthurem Currym. Steppenwolf rzuca toporem w Arthura, ale on unika go i zaczyna atakować Steppenwolfa. Najeźdźca zyskuje jednak przewagę, po czym bierze Mother Box i odchodzi.