FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Stróże Otchłani są pomniejszymi antagonistami oraz pierwszymi Władcami Pogorzelisk jakich spotyka Nierozpalony w grze Dark Souls III.

Biografia Edytuj

Stróże Otchłani to grupa nieumarłych wojowników, którzy wzięli inspirację z Wilczego Rycerza z Anor Londo, Rycerza Artoriasa. Będąc głównym elementem Nieumarłego Legionu Farrona, postanowili posłużyć się „wilczą krwią”, aby zwalczyć Otchłań. Choć mieli na celu najwyższe dobro, to jednocześnie mieli dość mocno radykalny charakter, ponieważ jeśli gdzieś został wykryty choćby niewielki ślad Otchłani, byli gotowi posunąć się do tego, by zrównać cały kraj z ziemią. Kiedy wzięli udział w zjednoczeniu płomienia, to nie wiadomo, czy tylko jeden Stróż lub wszyscy z nich stali się Władcami Pogorzelisk.

Z biegiem czasu jednak wilcza krew wyschła, a Twierdzę Farrona pochłonęło zgniłe drewno. Ich dom obrócił się w ruinę, a mieszkańcy stali się wypaczonymi potworami. Po zmniejszeniu mocy Stróżów, Otchłań rozprzestrzeniła się w pozostałych częściach krainy Lothric. Stróże Otchłani byli potem albo napędzani gniewem, albo zostali opętani przez mrok Otchłani. Wielcy wojownicy zaczęli toczyć niekończącą się bitwę przeciwko ich najpotężniejszemu wrogowi: sobie nawzajem.

Zanim Nierozpalony dotarł do kryjówki Stróżów Otchłani z tyłu Twierdzy Farrona, żołnierze zmasakrowali się nawzajem, pozostawiając tylko jednego ocalałego wojownika do zmierzenia się z graczem. Gdy dochodzi do bitwy ze Stróżem, dwóch innych przeciwników jest w stanie obudzić się ze śmiertelnych obrażeń w desperacji, aby zabić gracza lub innych Stróżów, jak pokazano przez ich szaleństwo przejawiające się przez świecące czerwone oczy. Zabicie głównego Stróża zabija pozostałych, ponieważ w desperackiej próbie utrzymania się przy życiu, Stróż pochłania krew wszystkich swoich poległych braci, aby się uleczyć. W ten sposób wskrzesza się jako Władca Pogorzelisk, rozpalając swoje ciało i pokrywając miecz ogniem. Ostatecznie jednak Nierozpalony pokonuje ostatniego Stróża Otchłani i uwalnia tym samym cały legion od cierpienia.

Ciekawostki Edytuj

  • Powodem, dla którego Stróże wybrali Twierdzę Farrona jako swoją kryjówkę, jest to, że w jakiś sposób łączy się ona z Carthuskimi Katakumbami, miejscem spoczynku Wielkiego Władcy Wolnira, który został opętany przez Otchłań.
  • Dezerter Hawkwood był niegdyś Stróżem Otchłani, który postanowił nie wypełniać obowiązku poszukiwania innych Władców Pogorzelisk i zamiast tego osiadł się w Kapliczce Zjednoczenia.
  • Zestaw Nieumarłego Legionu staje się dostępny do kupienia w Kapliczce Zjednoczenia po pokonaniu Stróżów Otchłani.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj