FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Morda i się wykrwawiaj ty skurwy-

—Sweet Tooth

Nie możesz mnie zabić! Nie możesz mnie zabić! Nigdy mnie nie zabijesz! Znajdę cię Calypso. Znajdę cię, i kurwa cię zabije! Będziesz bać się Sweet Tootha! Wypatroszę twoje wnętrzności! Będziesz się mnie bać, skurwysynu! Ty! Będziesz! Się! Bać! MNIE!

—Sweet Tooth przysięga zabić Calypso, gdy ten ostatni pozostawia go na śmierć w grobie Sophie.

Marcus „Needles” Kane (znany również jako Sweet Tooth) - psychotyczny klaun, który prowadzi zmodyfikowaną ciężarówkę z lodami oraz protagonista i maskotka serii gier Twisted Metal.

Biografia Edytuj

Oryginalna seria Edytuj

Twisted Metal Edytuj

Sweet Tooth był uciekającym pacjentem szpitalu psychiatrycznego, który wziął udział w turnieju Twisted Metal, szukając swojego najlepszego przyjaciela, Crazy Harolda the Wacky Lunch Sacka. W pierwotnym zakończeniu Calypso przekazał torbę Sweet Tooth, choć uznał to za głupią próbę, ale klaun zaczął do niego strzelać. Jednak kobieta, którą trzymał w niewoli, zdołała się uwolnić i przyłożyła pistolet do głowy Sweet Tootha, mówiąc mu, że wyjeżdża i zabiera ze sobą jego ciężarówkę.

Na końcu, które zostało wprowadzone w grze, Sweet Tooth znajduje Crazy Harolda the Wacky Lunch Sacka i odchodzi.