FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Syrenogłowy to wroga, tajemnicza i miejska legenda stworzona przez Trevora Hendersona. Jest wysokim, tajemniczym humanoidalnym stworzeniem znanym z dziwnego wyglądu i różnych dźwięków, które odbijają się echem w jego głowie. Jak sugeruje nazwa, jego głowa to para syren z otworami gębowymi, których używa, by zabić każdą ofiarę, którą napotka.

Biologia

Syrenogłowy jest 40-metrowym humanoidalnym stworzeniem z mocno wychudzoną, prawie szkieletową ramą pokrytą wysuszonym, zmumifikowanym ciałem w kolorze zardzewiałego metalu. Jego kończyny są nieproporcjonalnie długie i cienkie, z ramionami równie długimi, jak nogi, zakończonymi ogromnymi, kościstymi rękami. W głowy i szyi znajduje się cienki słup ciała z dołączonymi do niego dwiema syrenami i kilkoma czarnymi drutami, wijącymi się wokół jego „szyi” i ramion. Głośniki są jedynymi metalowymi częściami jego ciała, połączonymi z szyją poprzez skórzane macki, dające mu możliwość obrotu głowy o 270°, podobnie jak u sowy. Niektóre obrazy przedstawiają głośniki Syrenogłowego z zębatymi, pozbawionymi warg szczękami i długim, wysuwanym językiem, chociaż Henderson powiedział, że zęby są widoczne tylko na określonej częstotliwości radiowej.
Zgodnie z jego nazwą, głośniki mogą odtwarzać różnego rodzaju głośne dźwięki, zwykle syreny powietrzne, zniekształconą muzykę, rozmowy lub audycje alarmowe.
Syrenogłowy znajduje się głównie w miastach i na obszarach wiejskich. Jego ofiary to zagubieni podróżnicy, wędrowcy, a nawet małe dzieci. Jeśli rozlegną się dźwięki osoby w niebezpieczeństwie, może to być sposób, w jaki Syrenogłowy próbuje zwabić ofiary do lasu. Może bardzo dobrze wtopić się w tło drzew, żeby ludzie nie mogli go zauważyć, aby mógł w każdej chwili dokonać brutalnego ataku i schwytać swoje ofiary, podczas gdy krzyki ofiar są odtwarzane z jego syren.

Pojawienia się

Pierwszy pojawienie się Syrenogłowego miało miejsce w 1966 roku, kiedy rodzina na wakacjach na pustyni w Arizonie uchwyciła jego obraz w pobliżu dwóch biegunów telefonicznych. Dwadzieścia dziewięć lat później, 16 lipca 1995 roku, Chad i jego przyjaciele wędrowali po lesie w Tanyard Creek, gdzie znaleźli Syrenogłowego. Według Chada jego przyjaciele zostali porwani przez coś gigantycznego kroczącego między drzewami, co naśladuje ich głosy. Chad został znaleziony żywy z kilkoma obrażeniami, podczas gdy jego przyjaciele zostali porwani lub zabici przez Syrenogłowego. W sumie pojawiło się dziewięć raportów o Syrenogłowym, wszystkie historie zostały wydane przez ofiary.
Takie jak zdjęcie Syreno Głowego w Indianach, gdzie obywatele zaczęli znikać, a Syrenogłowy pojawił się na ulicach Indiany. Chociaż te incydenty nie są pierwszymi jego przedstawieniami. Na całym kontynencie Ameryki Północnej znaleziono starożytne malowidła jaskiniowe Syreno Głowego, przedstawiające go zaangażowanego w walkę ze starożytnymi ludźmi, co wskazuje, że Syrenogłowy nie jest nowym gatunkiem na Ziemi. Zaobserwowano także stworzenia przypominające go, ale brakuje im podobnych cech, choć może to być oznaka zdolności zmiany kształtu, aby dostosować się do nowych środowisk. Sam Trevor potwierdził, że Syrenogłowy jest jedynym ze swojego gatunku, kiedy odpowiedział na pytanie zadane na stronie Tumblr o to, czy jego dzieła są częścią gatunku; podobnie jak Long Horse, Bonesworth i Mr. Mascot jako jedne z kilku potworów, które są jedynymi w swoim rodzaju.
Na przykład wyciekło zdjęcie, gdzie Syreno Głowy wydaje się mieć głowę latarni, prawdopodobnie próbując się wtopić w inne latarnie. Bardzo możliwe, że ma zdolność przekształcania się w różne struktury, aby przypominać i zwabiać swoje ofiary. Istnieją jednak teorie, że potwór ten jest tak naprawdę wrogim gatunkiem i że istniało wiele podobnych stworzeń takich jak on.

W grach wideo

Została stworzona gra wideo o nazwie Siren Head, w której gracz, jako leśniczy, ma uciec od Syreno Głowego wewnątrz lasu, szukając zaginionego turysty. Na początku gry gracz rozpoczyna na dwóch rampach samochodem. Następnie gracz odwraca się i bada las.

Następnie gracz widzi różne rysy na ziemi i kilka przedmiotów, takich jak plecak i t-shirt pokryte krzakami. Na końcu lasu gracz znajduje okaleczonego martwego podróżnika z krwią na ziemi. Gdy gracz się odwróci, za nim pojawi się Syreno Głowy. Gigantyczny potwór zaczyna gonić gracza, wydając różne dźwięki odtwarzające przez jego syreny i atakują gracza gdy ten zbliży się do niego. Celem gracza jest ucieczka z powrotem do samochodu.

Jeśli Syreno Głowy zbliży się wystarczająco do gracza, zaczną pojawiać się efekty glitcha, a Syreno Głowy w końcu złapie gracza i natychmiast go zabije.

Ciekawostki