FANDOM

Ile ty masz lat?

—Sivana do Shazam'a.

Doktor Thaddeus Sivana - jest głównym antagonistą filmu Shazam! DC Extended Universe z 2019 roku. Jest mściwym złoczyńcą, który chce odebrać moc Billy Batsonowi/Shazamowi.

Wcielił się w niego Mark Strong.

Biografia

W 1974 roku młody Thaddeus Sivana został poproszony przez Czarodzieja, aby został jego mistrzem. Został odrzucony, co doprowadziło do jego obsesji na punkcie magii spędzającej życie na poszukiwaniu sposobów na zdobycie umiejętności, których odmówiono mu jako dziecko.

Po odrzuceniu mocy Czarodzieja i tym, że przez większość swojego życia mówił mu o tym jego ojciec i brat, Thaddeus spędził większość czasu na obsesji na punkcie znalezienia przejścia, aby wejść do Skały Wieczności, aby zdobyć moce.

Sfinansował badania dr Lynna Crosby'ego i przeprowadził wywiady z setkami ludzi, do których zwrócił się Czarodziej, aby zostać ich mistrzem, ale wszystkie zawiodły. Po niedawnym wywiadzie i obejrzeniu filmu, w którym kobieta nagrała siedem razy symbol pojawiający się na budziku, Sivana w końcu złamał kod.

Pisząc symbole na jego starych drzwiach, w końcu był w stanie uzyskać dostęp do Skały Wieczności. Mówiąc doktorowi Crosby'emu o symbolach i tym, jak prawdziwe są historie wszystkich ludzi, których założyli, wciąż im nie wierzyła i po dotknięciu symboli na drzwiach ciało się rozpadło.

Thaddeus wspomina czas, kiedy był w królestwie, kiedy był dzieckiem, czyniąc to, czarodziej pamięta, kim jest i żąda, by odszedł, mówiąc, że nie może mieć mocy, ponieważ nie jest godny. To złości Thaddeusa, który odpłaca się, chwytając kulę, która służy do zatrzymania Siedmiu Grzechów Głównych w ich stanie podobnym do posągu. Chwytając się kuli, Grzechy manipulują nim, aby uwolnić je, a oni przenikają do jego ciała, wchodząc w jego lewe oko, które zamienia je w niebieskie za pomocą magii.

Po wyjściu z biura, aby znaleźć nowego mistrza, Thaddeus wyzwala jeden z grzechów popełnianych przez jego ojca. Po wejściu do windy program zaczął mówić o rodzinie, która go denerwuje, i łamie ekran prezentujący program. Jakiś czas później, po próbie znalezienia miejsca pobytu tego nowego mistrza, w końcu odkrywa, że ​​zarabia na ulicach za pieniądze i przypadkowo powoduje, że autobus prawie zleciał z autostrady.

Lecąc do tego niego, żąda mocy, jaką dał mu czarodziej, jednak Billy myli go ze swoim fanem. Zirytowany Thaddeus demonstruje swoją siłę, uderzając go w powietrze i uderzając w radiowóz. Ranny, Billy wstaje z samochodu, jak Sivana ujawnia, że ​​jedyną rzeczą, która może zranić magię, jest magia, Billy następnie uderza Sivanę w jego genitalia, co go denerwuje, więc bierze Billy'ego i unosi go w powietrze, co go przeraża.

Przeprasza za wielokrotne uderzanie go w krocze, co sprawia, że ​​Sivana pyta, kim jest, bo brzmi jak dziecko, który ujawnia, że ​​jest dzieckiem. Jego przybrane rodzeństwo podążyło za nimi, a Freddy uderza Sivaną swoim batarangiem. Billy zauważył, że zaczyna mu lecieć krew z głowy, zdając sobie sprawę, że jest potężny tylko wtedy, gdy demony są w nim. Uciekają na karnawał, ale Sivana śledzi ich.

Shazam zamienia swoje rodzeństwo w superbohaterów, mówiąc „Shazam”! Walczą z siedmioma śmiertelnymi grzechami, podczas gdy Shazam walczy z Sivaną, lądując na dachu. Szazam goni ostatni grzech; Zazdrość. Sivana zostaje zrzucona z dachu, Shazam chwyta Sivana, który jest teraz bezsilny, i wciąga go do karnawału, odrywając jego magiczne oko, w którym były grzechy.

Sivana jest póżniej widziany w scenie po napisach. W więzieniu Sivana rysuje na ścianie i przerywa mu w tym Mister Mind, który naśmiewa się z jego prymitywnego podejścia do magii i oznajmia mu, że prawdziwa potęga nie jest jedynie zaklęta w przedmiotach, ale można czerpać ją na wiele sposobów.

Galeria