FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Operator - główny antagonista horroru „Marble Hornets” i jego filmu „Always Watching: A Marble Hornets Story”. Jest to tajemnicze stworzenie o nadprzyrodzonych mocach, które prześladuje i doprowadza do szaleństwa tych, którzy zetkną się z nim.

Biografia

Marble Hornets

Operator zadebiutował w pierwszym odcinku MarbleHornets, przed wydarzeniami z MarbleHornets, Operator prześladował mężczyznę o imieniu Alex Kralie, Operator zaczął prześladować przyjaciół Alexa, w tym Jaya i Tima.

W trakcie trwania serii okazuje się, że Operator mógł używać Alexa do zabijania innych, co widać w Wpisie #86. Alex mówi, że próbował pomóc innym, zabijając każdego, kto ma połączenie z Operatorem, Tim nie zgadza się i próbuje powiedzieć, że Operator tylko go używał, ale przerwał mu w tym Operator.

Operator został ujawniony we Wpisie nr 86 przez Alexa, aby rozprzestrzeniał się w mocy i wyglądzie poprzez skuteczne „zarażanie” osób swoją obecnością. Te osoby, które Tim nazwał „Źródłem (źródłami)”, są w istocie osobami, które widziały lub były śledzone przez Operatora. W rezultacie zaczynają nosić jego obecność, powodując, że każdy, kto się z nimi zetknie, stanie się potencjalną nową ofiarą, a tym samym nowymi źródłami.

Alex twierdzi, że jedynym sposobem na powstrzymanie rozprzestrzeniania się jest zabicie wszystkich źródeł. Tim oświadcza, że ​​jest to niemożliwe, ponieważ fizycznie niemożliwe jest zlokalizowanie i zawarcie każdego możliwego źródła oraz że nie ma żadnego sposobu, aby mieć pewność, że każda „zarażona” osoba będzie albo widocznie zarażona, albo nawet o tym wiedzieć.

Możliwe pochodzenie

Chociaż pochodzenie Operatora nie jest znane, Alex opowiada Jayowi historię we Wpisie 38, która może być związana z jego istnieniem. Alex mówi, że na obszarze dzisiejszego parku Rosswood flora, a zwłaszcza drzewa, rosły niezwykle szybko. W ramach kary miejscowi zakopywali przestępców z drzew i pozwalali im rosnąć, zniekształcając przestępców. Po tym, jak przestępcy umrą z powodu odwodnienia, miejscowi spalą drzewa, ciało i wszystko. Praktykę zawieszono, gdy zaginione dziecko zostało rozczłonkowane na drzewach.

Always Watching

W poszukiwaniu intrygującej wiadomości zespół z małego miasteczka podąża za ekipą kontrolującą przejęte domy. W szczególnie dziwnym domu zespół prasowy odkrywa pudełko kaset wideo w zamkniętej szafie. Wyczuwając historię, postanawiają zabrać ich z powrotem do swojego studia. Z taśm dowiadują się, że rodzina, która mieszkała w domu, nie została wypchnięta przez brzegi, ale uciekła z domu w obawie o swoje życie. Próbując rozszyfrować historię, załoga wciąż widzi postać bez twarzy ubraną w ciemny garnitur, która pojawia się na nagraniu, które powoduje mieszanie się taśmy wideo. Ich strach narasta, gdy ta postać, jak się go uważa, zaczyna pojawiać się w ich prawdziwym życiu, stojąc cicho i zawsze ich obserwując. Torturowani i terroryzowani, trzej członkowie załogi muszą wyśledzić tajemnicę Operatora, zanim będzie za póżno

Porównanie ze Slender Manem

Operator powstał przed współczesnymi mitami, a jego przedstawienie pomogło ukształtować mit, ale ma wiele różnic w postawie i zachowaniu w porównaniu do Slender Manem.

  • Nie ma on macek ani mocy podobnych do macek.
  • Czasami porusza się na kamerze.
  • Jego zachowanie jest mieszanką zwierzęcości i rozumu, co czyni go wysoce nieprzewidywalnym.
  • Wydaje się, że powoduje dziwne zmiany w zachowaniu ludzi, takie jak Alex staje się agresywny, Hoody biega, próbując zabić Alexa, i Tima zmieniający osobowość między Maskym a sobą.