FANDOM

Toyman – złoczyńca z komiksów DC Comics, wróg Supermana. Interesuje się zabawkami.

Biografia

Prawdziwa kariera złoczyńcy

Następnie Toyman dokonał nieudanej próby zabicia Lexa Luthora, którego firma LexCorp posiadała firmę produkującą broń Waltera Dunhilla jako firmę zależną, wykorzystując najpierw wybuchający model latającego skrzydła LexCorp, a następnie hordę eksplodujących postaci akcji. Jednak zanim Superman znalazł mieszkanie Toymana, Toyman został porwany przez Morgana Edge'a, który przywiózł Toyman do pracy swojej organizacji przestępczej Intergang. Kiedy ponownie pojawił się na nim, Toyman próbował użyć robotycznych zabawek, aby porwać dzieci z LexCorpmenedżerów, ale Superman udaremnił ten plan. [3] Toyman został również zwiedziony, by pomóc w budowie parku rozrywki Happyland pod fałszywym przekonaniem, że był on przeznaczony wyłącznie w celu niesienia szczęścia dzieciom, ale kiedy Toyman dowiedział się, że park rozrywki był naprawdę fasadą operacji prowadzonej przez potwora z okresu apokoliptii, Sleez. pomagał Supermanowi w jego nieprzyjacielskim przynoszeniu prawdziwych potajemnych ataków w parku.

Po ucieczce z więzienia i zmianie wizerunku (pod wpływem głosu w głowie, który zidentyfikował jako głos swojej matki), Toyman uprowadził kilkoro dzieci w Metropolis, w tym Adama Granta, syna Cat Granta. Kiedy Adam próbował uwolnić pozostałych, Toyman zamordował ich wszystkich i zrzucił ich ciała w zaułku w Suicide Slumie.Superman złapał go i sprowadził. Podczas pobytu w więzieniu Cat Grant pomyślał o zabiciu go, ale ostatecznie postanowił tego nie robić.