FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Tremor jest brązowym ninja i członkiem klanu Czarnego Smoka, który pojawił się w grze Mortal Kombat: Special Forces i Mortal Kombat X.

Biografia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Tremor początkowo był planowany, by się pojawił w Mortal Kombat Trilogy, ale zastąpił go Rain, który pojawił się już w Ultimate Mortal Kombat 3. Tremora nadal można zobaczyć w instrukcji do gry, ale jest niepoprawnie oznaczony jako Ermac, przedstawiany jako pomarańczowy ninja wraz z Rainem. Krążyły plotki o nim i ludzie myśleli, że pojawi się w Mortal Kombat Armageddon, ale ostatecznie tak się nie stało.

Mortal Kombat (2011) Edytuj

Tremor pojawia się jako grywalna postać w edycji gry na konsolę Playstation Vita, posiadającym kilka specjalnych ruchów i dostępnym tylko w Wieży Wyzwań.

Mortal Kombat X Edytuj

Tremor pojawia się w Mortal Kombat X, jako płatne DLC.

Mortal Kombat 11 Edytuj

Tremor pojawia się w formie cameo i jest postacią niemożliwą do zagrania w Krypcie. Podobnie jak Rain i Smoke, Tremor nie ma swojego projektu z nowych gier i nowej osi czasu. Ma swój stary, oryginalny wygląd. Można go znaleźć przypadkowo spadającego z mostu w pewnym obszarze i podobnie jak inni ninja, spada na kolec i umiera. Tak jak w przypadku pozostałych, jego ciało i duszę zabiera Shang Tsung i zmienia go w młodego Tremora. Jest to postać z oryginalnej osi czasu, ponieważ nadal wygląda na człowieka i nie ma swojej skalnej skóry ani ciała, jak to ma miejsce w nowej osi czasu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedyną postacią ninja, która nie pojawiła się w głównych grach w serii, poza Mortal Kombat X.
  • Tremor początkowo miało być pomarańczowy, ale jego kolor został zmieniony na brązowy, aby bardziej pasował do jego ziemskich mocy.
  • Pomimo bardzo małej roli, jego popularność wśród niektórych fanów pozwoliła mu się pojawić w Mortal Kombat X.
  • Tremor, zaraz po Jarku, jest drugą grywalną postacią z Czarnego Smoka, której imię nie zaczyna się na "K".
  • Jednym z najbardziej zauważalnych dowcipów było to, że Tremor był mylony ze Scorpionem w swoim debiucie, ponieważ miał prawie podobne kolory. Nawet twórca Ed Boon nazwał Tremora „Brązowym Scorpionem”.

Galeria Edytuj