Trepy Wojny (ang. War Boys) nazywani również Bojowcami – największa grupa militarna, należąca do Kultu V8. Służą jako wsparcie i prywatna armia Wiecznego Joe. Są drugorzędnymi antagonistami w Mad Max: Na drodze gniewu.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Ich historia nie jest dokładnie znana. Wiadomo tylko, że kontrolują wszelkie zasoby, dzięki którym mogą utrzymać władzę na Pustkowiach.

Zawarli przymierze z Oktanią i Farmą kul. Dzięki wzajemnej współpracy, wspólnie odnoszą korzyści i zwycięstwa. Członkowie tej organizacji używają swego rodzaju makijażu, malując całe swoje ciała na niemal biały kolor. Zawsze przed samobójczym atakiem pokrywają swoje usta warstwą srebrzanki, by oznaczyć się i trafić po śmierci do Valhalli. Najczęściej używaną przez nich bronią są tzw. gromobijce, jednak czasem korzystają również z broni białej i palnej.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Są obywatelami wyższej klasy, ze względu na swoją wartość bojową. Przeważnie należą do obstawy pojazdów bojowych i zajmują się wykańczaniem oponentów, nierzadko wykonując samobójcze ataki.

Kiedy nie walczą podczas jazdy, zajmują się usuwaniem przeszkód mogących utrudnić przejazd. Oprócz tego zbierają znaleziony w okolicy złom i dostarczają go do zakładów naprawczych, gdzie pozornie bezużyteczne materiały służą do uzupełniania braków w budowanych lub uszkodzonych pojazdach.

Znani członkowie[edytuj | edytuj kod]