FANDOM

Tubylcy, lub Strażnicy - jest to wroga frakcja występująca w Assassin's Creed IV: Black Flag

Opis Edytuj

Jest to tajemnicza grupa wojowników na wyspie Long Bay, chroniąca występujące tam Obserwatorium, które uważa za święte. Nie pozwalają nikomu na wkraczanie na ich teren. Obecność tubylców znacząco przyczyniła się do opuszczenia wyspy, co w pewnym stopniu odwracało uwagę od Obserwatorium.

Walka i bronie Edytuj

Strażnicy są dosyć prymitywni, ale rekompensują to talentem do atakowania z ukrycia, skradania się i byciem zabójczym, podczas szturmu z zaskoczenia. 

Na widok gracza zazwyczaj chowają się w zaroślach i stamtąd go atakują.

Są oni wyposażeni w strzałki, którymi strzelają za pomocą dmuchawek. Ich bronią białą są noże, podobne do tych, używanych przez zwinnych strażników.

Historia Edytuj

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Kiedy Edward Kenway rozpoczął współpracę z Bartholomewem Robertsem, ten pokazał mu drogę do Obserwatorium, znajdującego się na Long Bay. Podczas wędrówki do tego miejsca, Kenway natknął się na tubylców i był zmuszony z nimi walczyć, aby oczyścić drogę dla Robertsa i jego załogi.

W 1722 templariusz Laureano Torres, chcący za wszelką cenę odnaleźć Obserwatorium, wyruszył na Long Bay. Jego wojska rozgromiły tubylców, którzy zostali zabici, lub wzięci do niewoli. Część z nich została uwolniona przez Kenway'a, który zamierzał powstrzymać Hiszpana.  Po tym tubylcy wciąż grasowali na Long Bay.