FANDOM

Jurassic World jest globalnym miejscem docelowym i wiąże się z pewnymi rodzajami ryzyka. Naszym zadaniem tutaj na Nublar jest praca z Asset Containment i personelem parku, aby zapewnić bezpieczne środowisko dla milionów ludzi, którzy odwiedzają nas każdego roku.

—Hoskins do swojej drużyny.

Ktoś musi się upewnić, że ta firma ma przyszłość. Wyobraź sobie, że jest to ułamek wielkości, śmiertelny, inteligentny, zdolny ukryć się przed najbardziej zaawansowaną technologią wojskową. Żywa broń, niepodobna do niczego, co kiedykolwiek widzieliśmy.

—Hoskins ujawnia swoje plany.

Komandor Victor "Vic" Hoskins' jest drugorzędnym antagonistą w filmie Jurassic World z 2015 roku.

Służy jako przywódca prywatnych sił bezpieczeństwa Jurassic World. Podczas filmu przekonał Masraniego, by polował na Indominusa Rexa za pomocą helikoptera. Jednak wysłał instruktora Masraniego do domu, a zatem to on stoi za wypadkiem i śmiercią Masraniego.

W jego rolę wcielił się Vincent D'Onofrio, który wcielił się także w rolę Kingpina oraz Edgara.

Zmarł w sali genetycznej z rąk Welociraptora (Delty) wcześniej ujawniając swoje prawdziwe zamiary Owenowi, Claire oraz Grayowi i Zachowi Mitchellom.