FANDOM

Victor Vance - protagonista gry Grand Theft Auto: Vice City Stories oraz mniejsza postać w Grand Theft Auto: Vice City. Jest starszym bratem Lance'a Vance'a i Pete'a Vance'a.

Głosu podłożył mu Dorian Missick w Grand Theft Auto: Vice City Stories i Armando Riesco w Grand Theft Auto: Vice City.

Biografia

Victor był kapralem wojskowym stacjonującym w Fort Baxter w Vice City, aby zapłacić za rachunki medyczne Pete'a. Został zwolniony ze służby, gdy w jego koszarach znaleziono narkotyki i przywiózł prostytutkę, którą chciał jego zwierzchnik - sierżant Martinez. Zdając sobie sprawę, że został oszukany, Victor wykonuje różne prace i staje się rosnącym baronem narkotykowym.

Spotkał też kobietę o imieniu Louise i zakochał się w niej, ale została zabita przez braci Mendez, gdy próbowali przejąć imperium Vance'a. Victor mści Louise, niszcząc budynek Mendeza w centrum miasta Vice City i zabija Diego Mendeza i Jerry'ego Martineza.

Dwa lata później zajmuje się handlem narkotykami z Tommym Vercettim. Wszystko było dobrze, dopóki ludzie Ricardo Diaza nie napadli na nich i nie zabili Victora. Lanceowi udaje się pomścić Vic'a, zabijając Diaza wraz z Tommym.

Linki zewnętrzne