FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Wężowy baron jest pierwszym antagonistą w mandze i anime Berserk.

Biografia

Podczas posiłku z ludzkiego ciała wężowy baron jest informowany o przybyciu Czarnego Szermierza do Koki i ataku na jego popleczników w tawernie miejskiej, co pozwala mu zastanowić się, kto jest agresorem. Następnie przybywa burmistrz Koki, umieszczając szermierza w więzieniu oraz oferując więcej złota i bydła ludzkiego za wybaczenie. Władca oskarża jednak burmistrza o lęk przed własnym życiem bardziej niż życie mieszkańców miasteczka. Potem wyjawia, że ​​tak naprawdę nie troszczy się o złoto czy więźniów i wolałby widzieć ludzi w ognistej apokalipsie i słuchać trzaskania ich kości pod kopytami koni. Gdy jego poplecznicy zabierają burmistrza, wężowy baron zakłada swoją zbroję bojową, postanawiając zniszczyć Kokę.

Niedługo potem baron i jego poplecznicy zaczynają zabijać wszystkich mieszczan na swojej drodze i podpalają Kokę. Unikając uwięzienia przed atakiem, Czarny Szermierz zatrzymuje ich rzeź i zabije kilku pomocników władcy, zanim sam zmierzy się z apostołem. Pewny swoich umiejętności, wężowy baron przyjmuje wyzwanie Gutsa, próbując przebić szermierza halabardą, zanim zostanie zrzucony z wierzchowca, a następnie w stronę pobliskiego budynku. W odwecie przyjmuje swą prawdziwą formę i zaczyna wyrażać chęć zjedzenia żywego Gutsa. Władca zaczyna obezwładniać szermierza, zanim chwyta go za prawe ramię i podnosi, by dalej wyśmiewać jego i ludzkość jako słabych. Guts wykorzystuje ten moment, by wystrzelić a armatki w swoim ramieniu i zdmuchnąć połowę twarzy władcy, tworząc otwór, a następnie rozcina go na pół za pomocą swojego Zabójcy Smoków. Pokonany apostoł nie jest w stanie obronić się przed strzałami w twarz i torturowaniem przez Gutsa. Błagając o życie, rozpoznaje gp jako ocalałego z Zaćmienia, gdy zauważył ofiarny znak na szyi szermierza. Zapytany o miejsce pobytu Ręki Boga ujawnia, że ​​nie ma pojęcia, gdzie się znajdują, zanim zostanie pozostawiony na śmierć, pochowany żywcem pod płonącymi szczątkami Koki.

Osobowość

Jako uciskający władca Koka, wężowy baron wykazywał się spokojem i dominacją oraz był z natury bardzo sadystyczny. Rozkoszował się i był dumny ze strachu, jaki wzbudził w ludzkich sercach i odczuwał silną pogardę do ludzkości, wierząc, że ludzie są niczym więcej niż posiłkiem dla apostołów i tęskni za tym, aby umarli w ognistym chaosie.

Podczas bitwy sławił się jako wszechmocna istota ze względu na swój status apostoła. Był bardzo pewny swoich umiejętności, z tendencją do niedoceniania swoich przeciwników, jak pokazano, gdy Guts szybko zrzucił go z konia i uderzył w budynek. Po przyjęciu swojej prawdziwej formy jego pewność siebie znacznie wzrosła, a pogarda dla ludzkości stała się jeszcze większa. Jednak gdy wężowy baron został obezwładniony i pokonany przez Gutsa, jego zachowanie zmieniło się w żałosnego słabeusza, gdy błagał o życie i został spalony na popiół.