FANDOM

Waingro – to główny antagonista filmu Gorączka z 1995 roku.

Grał go Kevin Gage.

Biografia

Gorączka

Waingro brał udział w kradzieży 1.6 miliona dolarów. Wszystko przebiegało zgodnie z planem, jednak Waingro nie mógł się powstrzymać i zabił jednego ze strażników, zmuszając ekipę Neila McCauley do zabicia pozostałych.

Po tym ekipa spotkała się w restauracji, gdzie Waingro nieskutecznie próbował się z tego tłumaczyć. Został on pobity przez zdenerwowanego Neila, który zamierzał go za to zabić. Kiedy radiowóz rozprosił Neila i jego kolegów, Waingro uciekł.

Sekretnie Waingro był seryjnym mordercą pod pseudonimem Ponury Kosiarz (co widzimy, kiedy zabija prostytutkę, później była przedmiotem śledztwa Vincenta Hanny, głównego protagonisty). Potem Waingro uformował sojusz z Rogerem van Zantem – biznesmenem, który wcześniej prał brudne pieniądze Neila, lecz zdradził go.

Po wytropieniu Trejo (innego członka grupy) van Zant wysłał Waingro, aby wyciągnął od niego informacje o następnym napadzie, aby wciągnąć ich w pułapkę policji podczas napadu.

Skutecznie sabotowali napad na bank ekipy, ponieważ zginęło dwóch członków. Neil dowiedział się o tym, co stało się z Trejo. Zjawił się w domu van Zanta, aby dowiedzieć się o miejscu pobytu Waingro, lecz ten nic nie wiedział, więc McCauley zabił go.

Dowiadując się o tym, Waingro podał się jako Jamason i zaszył się w hotelu, aby nie dostać się w ręce McCauley'a lub Hanny. Mimo to, Neil zlokalizował go i zaatakował.

Po brutalnym pobiciu Waingro Neil kazał mu spojrzeć na niego. Kiedy to zrobił, McCauley strzelił go dwa razy, a następnie kolejny raz w głowę, w końcu mszcząc się za śmierci swoich kolegów.

Galeria

Ciekawostki

  • Waingro z wyglądu przypomina Buffalo Billa, głównego antagonistę w Milczeniu owiec, a także Lyncha z gier Kane and Lynch.