FANDOM

Do kogo teraz mówisz? Kogo przed sobą widzisz? Wiesz ile zarabiam rocznie? Gdybym ci powiedział, i tak byś nie uwierzyła. Wiesz co by się stało gdybym nagle przestał chodzić do pracy? W firmie o takich obrotach, jakie trudno znaleźć na giełdzie. Beze mnie ta firma przestanie istnieć. najwyraźniej nie wiesz z kim rozmawiasz. Wytłumaczę ci to. Nie zagraża mi niebezpieczeństwo. Jestem niebezpieczeństwem. Kiedy ktoś otwiera drzwi i zostaje zastrzelony, myślisz o mnie. Niesłusznie. Jestem tym który puka!

—Walter White

Walter Hartwell White, Sr., znany również pod pseudonimem Heisenberg, jest głównym bohaterem i antyzłoczyńcą charakterem chwalonego przez krytyków serialu telewizyjnego Breaking Bad oraz retrospekcyjną postacią w El Camino: Film "Breaking Bad".

Walt, genialny, ale niedoświadczony chemik pracujący jako nauczyciel przedmiotów ścisłych, zdiagnozował śmiertelny nowotwór, który zachęca go do wykorzystywania wiedzy chemicznej do gotowania i sprzedaży kryształowej mety, aby zapewnić dobytek rodzinie po jego bliskiej śmierci. Wraz z postępem serii i coraz większym zaangażowaniem w świat narkotyków, niegdyś łagodny i skromny nauczyciel powoli zmienia się i przekształca w coraz bardziej złowrogiego, niebezpiecznego i bezwzględnego przestępcę napędzanego bardziej przez ego i chciwość niż jego deklarowane altruistyczne motywy.

Wciela się w niego Bryan Cranston.