FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Koniec z wołowiną, muuuu! Koniec z mięsem, muuuu!

—Hasło Wegetarian

Wegetarianie lub L.A.M.E to pomniejsi antagoniści występujący w grze wideo Postal 2: Apocalypse Weekend. Jest to grupa brutalnych miłośników zwierząt, którzy chcą zmusić mieszkańców Paradise do zmiany przyzwyczajeń żywnościowych, zamknięcia zakładu produkcji mięsnej Meat World oraz ochrony krów mieszkających na pastwisku krów w miasteczku, jeśli oznacza to zabijanie niewinnych ludzi. Jednak ich rola jako antagoniści jest taka, że nie atakują Kolesia podczas dni roboczych tylko podczas weekendu w dodatku Apocalypse Weekend.

IdeologiaEdytuj

Wegetarianie podobnie jak dwie poprzednie grupa demonstrantów mają ogólnie dobre intencje, ponieważ wierzą, że konsumpcja mięsa powoduje cierpienie zwierząt na niespotykaną skalę. Dlatego chcą zaprzestać produkcji mięsa jak i ocalić wszystkie zwierzęta przed rzeźnią.

Jednak pomimo tego iż Wegetarianie są grupą protestujących i zawsze noszą ze sobą broń to nigdy nie pojawiają się na proteście pod zakładem produkcji mięsa Meat World oraz nigdy nie zaatakują Kolesia co czyni z nich dość spokojną grupę demonstrantów w Paradise podczas dni roboczych (Rźeźnicy przejmują ich rolę grupy nienawiści).

To nie zmienia faktu, że Wegetarianie są bardzo agresywni, brutalni, bezwzględni i niestety tak przekonani w swojej ideologii co zostało to ukazane w dodatku Apocalypse Weekend gdzie chcą zabić Kolesia za mordowanie krów chorych na chorobę wściekłych krów mimo iż te wyraźnie są chore i zdziczałe, oraz wzniecają oni zamieszki w Paradise po wysłuchaniu przemowy członka Al-Kaidy. Ich brutalne zachowanie może też być oznaką choroby psychicznej, ale takie zachowanie wydaje się być normą w uniwersum Postala.

Nie jest jednak wiadome czy Wegetarianie są hipokrytami, ponieważ nie widziano ich jedzących mięso lub mordujących zwierzęta.

RozgrywkaEdytuj

Kilkoro członków grupy można spotkać w Czwartek, ale Ci nie będą atakować kolesia - dopóki ten nie postanowi zaatakować ich pierwszy. W domu w Okolicach Chicken Queen, Koleś może znaleźć transparenty Wegetarian, na których widnieje "Mięso jest Pedalskie", "Warzywa Rządzą" lub "Krowy też Ludzie".

Jednak pomimo ich pokojowego nastawienia w Sobotę, Wegetarianie atakują Kolesia kiedy ten dostaje zadanie od szefa policji aby ten zabił krowy zarażone chorobą wściekłych krów na pastwisku w Paradise. Kiedy Ci widzą co robi, postanawiają go zabić aby uratować krowy, nawet te które są wyraźnie chore. Aby przeżyć dzień Koleś musi zabić krowy jak i Wegetarian mieszkających na pastwisku. Nie są oni nadzwyczajnie uzbrojeni i łatwo ich pokonać jednak to nie zmienia faktu, że w ogólnie nie należy na nich uważać. Dodatkowym problemem są zarażone krowy, które pod wpływem choroby są niesłychanie agresywne i potrafią przeprowadzać zabójcze szarże.

Po wykonanym zadaniu, Wegetarianie ponownie pojawiają się w Niedzielę, Wegetarianie jak i inne grupy ludzi postanawiają rozpocząć zamieszki w Paradise aby pozbyć się tych którzy ich dręczą wliczając w to Kolesia.

CiekawostkiEdytuj

  • Wegetarianie bazowani są na prawdziwej grupie broniącej praw zwierząt P.E.T.A. i wiadome jest, że Pamela Anderson należy do tej grupy gdyż jedna wegetarianka krzyczy do innych by zadzwonili do Pameli Anderson kiedy Koleś morduje krowy na Pastwisku.

GaleriaEdytuj